Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. september 2001 - 18:34 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

mus+telefon i et?

Jeg har set en kombineret mus og telefon et eller andet sted..
til telefonen var der headset så man kunne ringe, mends man arbejdede med musen..

nogle der kender noget til den, nogle link
steder hvor jeg kan købe den osv?

wil/
Avatar billede -sofus- Nybegynder
22. september 2001 - 18:35 #1
Jeg har set den nede i aldi.

Det er en lorte mus og en skod telefon. Der er ingen grund til at købe den. Selv om du er manden der har alt.. ville jeg købe noget andet 2 gange i stedet
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
22. september 2001 - 18:36 #2
Jeg har set den, tror det er noget værre lort, sådan med en ledning ind i siden af musren og op i hovedet, det holder ikke!
Avatar billede kviller Novice
22. september 2001 - 18:46 #3
Jeg har været så naiv at købe denne mus og må nok indrømme at jeg ret hurtigt gik væk fra den igen da det er noget værre L..., men hvis du stadig er interreseret har jeg en billigt til salg ;)

kdc@e-box.dk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. september 2001 - 18:59 #4
mm det så ellers smart ud:-)

Måske skulle man prøve at lave en selv, kender en der laver telefoner:-)

men tror nu ikke lige det bliver med det samme

damn, musen så ellers cool ud
Avatar billede jander Nybegynder
22. september 2001 - 21:10 #5
Det er et tysk firma der laver den... Jeg prøver lige at finde et link... 2Minutter
Avatar billede jander Nybegynder
22. september 2001 - 21:15 #6
Jo, det er det tyske firma Gesko der laver den. Se http://www.gesko.de/bilder/gesko/telefone/linus.htm

Du kan muligvis købe den på www.officexl.de

[JANDER]
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. september 2001 - 00:45 #7
jander> jeg kan sq ikke finde den på den tyske adresse du sendte til mig, kan du ik finde et mere præsist link måske??

wil/
Avatar billede jasber Nybegynder
23. september 2001 - 01:48 #8
De har en - netop nu - i Metro, men om det er noget værd ved jeg ikke... Personligt ville jeg ikke købe en sådan løsning :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. september 2001 - 12:05 #9