Avatar billede hypherion Nybegynder
21. september 2001 - 15:14 Der er 8 kommentarer

E virker ikke ?

Nu har vi i 3 dage prøvet at få oprettet en af mine venner som bruger, men den mail ,hvor man skal godkende kommer aldrig frem ?

Er det noget der snart kommer iorden ?
Avatar billede birkis Nybegynder
21. september 2001 - 15:18 #1
har du sendt mail til info@eksperten.dk?
Avatar billede hypherion Nybegynder
21. september 2001 - 15:19 #2
yep
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
21. september 2001 - 15:27 #3
Nope det er sikkert planen at lade eksperten køre indtil vi alle græder snot, så lukker de den, og vi mangler et sted, ergo har de vundet deres slag med os og brainsharks.dk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2001 - 16:35 #4
Vi kigger på det hurtigst muligt, og håber I har tålmodighed lidt endnu.

jiggypoof>> Din forestilling om hvad vi har af planer med Eksperten.dk, er meget langt fra virkeligheden !

Beklager i øvrigt de lange svartider fra os, som I dder i den sidste tid har været.
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
24. september 2001 - 18:28 #5
Undskyld andreas_admin men der er bare kommet en udbredt indstilling om jer som er tilpas negativ til at ramme os andre
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 18:00 #6
Det skyldes bl.a. nok de lange svartider, som vi forsøger at indhente bl.a. med den nye \"anmeld bruger\" funktion. Den er lavet for at vi kan nå flere sager igennem, og få reageret hurtigere.
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
26. september 2001 - 18:02 #7
andreas_admin >> Hvad er grunden til at i ikke vælger brugen af co-admins?
Der er jo sikkert flere på top10 som gerne vil hjælpe med spørgsmål vedr. eksperten, samt komme med
div. udbyggelser af scripts og funktioner!!
:)
Avatar billede parazite Nybegynder
26. september 2001 - 18:05 #8
jiggypoof : Grunden er, at et co-admin-system først skal indkodes i eksperten.dk. Ja, vi er mange der gerne vil yde lidt for at få eksperten til at køre flydende igen, men der skal ganske enkelt meget udvikling til før det bliver muligt.
Giv dem lidt luft, vent med ønsker/forslag og sådan, indtil I kan se at det hele begynder at køre igen. Admins får lidt luft, og vi får i sidste ende et rart sted at være! :)