Avatar billede sjensen Nybegynder
07. februar 2000 - 09:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ADMIN>>>

Hvad er der nu galt ?

Oven på hvert skærmbillede findes jeres Eksperten logo, så det er umuligt at vælge spørgsmål, kategori o.s.v.

Denne kategori er den eneste jeg kan vælge. Alle andre er dækket at logoet og når jeg klikker vælger jeg bare det.

Hvorfor forsvinder det ikke automatisk som det plejer ?

Er det noget jeg kan sætte lokalt i min browser og i givet fald hvordan ?

sjensen
Avatar billede snowball Novice
07. februar 2000 - 09:42 #1
Jeg har ingen problemer med at se det hele, dog har Eksperten været meget sløv de sidste par dage, og har da også oplevet en del timeout !

Snowball
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. februar 2000 - 09:52 #2
Jeg har heller ingen problemer her - overhovedet; jeg har heller ikke bemærket at Eksperten skulle have været specielt sløv.
Avatar billede tobias Nybegynder
07. februar 2000 - 10:16 #3
Jeg har heller ingen problemer....

Skal vi skrive det igen???

Jeg har heller ingen problemer....

hmmmm.

Skal vi ikke bare sige den her side har nogen problemer????
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. februar 2000 - 11:07 #4
>>Tobias: En dum kommentar mere fra dig, så gider jeg sq* ikke høre mere fra dig. Du spilder min tid. Hvis du tænker lidt over det, så kunne det måske være relevant for sjensen at vide om det kun er ham der har problemer eller om det er generelt. Fjols.
Avatar billede fcs Novice
07. februar 2000 - 11:24 #5
Jeg har også haft store problemer, men nu kører det da sådan nogenlunde igen!
Avatar billede hjensen Nybegynder
07. februar 2000 - 11:58 #6
Har observeret hastigheds-problemer de sidste par dage, og grafik-problemer i fredags, men de er væk nu (lokale probs.???).

/Hjensen
Avatar billede sjensen Nybegynder
07. februar 2000 - 12:30 #7
Ok, jeg kan se ud fra svarene (og tak for dem i øvrigt) at det åbenbart kun er mig der har det forbandede logo liggende.

P.t. på dette spørgsmål ligger det hen over det spm. jeg har skrevet så jeg ikke kan se teksten i mit spm. Logoen flytter pænt med når jeg flytter sideindholdet op og ned. Normalt forsvinder logoet jo når hele siden er loadet, men altså ikke i mit tilfælde.

Jeg har også haft det med hastigheden regelmæssing, men ikke i øjeblikket. P.t. er det "kun" logo-problemet.

Jeg bruger på denne maskine (på arb. IE 4, version 4.72.3612.1713)

Er der nogen der har ideer til en evt. lokal løsning, d.v.s. noget jeg kan gøre i browser for at løse det selv ?

NB! Jeg kan ikke udskifte versionen med en nyere, version 5.x f.eks. da det ikke er mig der sætter reglerne i dette firma og man p.t. har valgt at kun bruge denne version (IE 4 med Sp2), så en evt. løsning skal gælde denne version. Omvendt har det også virket indtil en gang i sidste uge hvor der begyndte at være problemer med hastigheden, sql timeout o.s.v. på eksperten. Siden da har jeg haft problemet.

Jeg giver gerne 50 points for en løsning (jeg opretter et nyt spm til modtageren)

sjensen
Avatar billede benny.dk Nybegynder
07. februar 2000 - 13:32 #8
Loader du hele siden (står der donee/udført i statuslinien)? Har du prøvet at trykke refresh? Gav det samme resultat?
Avatar billede sjensen Nybegynder
07. februar 2000 - 13:35 #9
Ja, selvom jeg refresher bliver logoet bare stående. Jeg kan se de sædvanlige meddelelser med "x remaining bla bla" og til slut står der "Done"

Alt virker som normalt, altså bare lige bortset fra at logoet overskygger teksterne.

sjensen
Avatar billede sjensen Nybegynder
07. februar 2000 - 17:16 #10
Hej Gutter,

Jeg løste det ved at geninstallere IE4 sp2 så tak for hjælpen.

sjensen