Avatar billede webwizard Nybegynder
19. september 2001 - 18:38 Der er 30 kommentarer

Hobby job som WebDesigner, hos nystartet firma!

Jeg har netop startet er WebDesigner-firma, og søger medarbejdere... Det er ikke fast arbejde, men bare \"hobby\"-arbejde til at starte med... Lønnen er ikke fast, men man får procenter af ens arbejde... mere information på http://www.friserplads.dk/webwizard/job.asp !

Skriv til jacobberget@hotmail.com vis nogle er interesseret!
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. september 2001 - 18:40 #1
er den første opgave at reperere dit layout så billeder virker og den holder i alle opløsninger... nå ja, og linket er http://www.friserverplads.dk/webwizard/job.asp

ps. hvor seriøs er en virksomhed der anvender http://www.friserverplads.dk/ og har en hotmail konto ? *hmm*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
19. september 2001 - 18:41 #2
webwizard > er du på icq?

-Jonas
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. september 2001 - 18:46 #3
ljweb >> men hans priser er da meget rimelige :0)
Avatar billede blood Nybegynder
19. september 2001 - 18:47 #4
ljweb >> Hvad taler du om!!!

Det er da VILDT seriøst at have et gratis webhotel på en server som er nede 80% af tiden....

Og hotmail!! De styre da for vildt....

*LOL*
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. september 2001 - 18:47 #5
jelzin >> nåede slet ikke så langt før jeg havde forladt siden *g*
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. september 2001 - 18:47 #6
Hmm... du kan da altid sende nogle tilbud til mig , hvor meget man for i %, ud af alle penge. Og så kan jeg vel se om jeg kan klare opgaven

Send lidt information:
casper.s@tdcadsl.dk

// Casper S* www.enter-s.dk
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
19. september 2001 - 18:51 #7
Hmm.....Efter at have set priserne siger jeg pænt nej tak....De priser er da temmelig vanvittige...Jeg tror sgu´ næsten at jeg prøver at bestille en mega hvor jeg vil have kopi af dating, hosting service mm... Han kan sgu´ da ikke leve op til det....

Jeg må dø af grin *GGGGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. september 2001 - 18:56 #8
... Ja - JetSetSociaty - Op med priserne...
Avatar billede phppoul Nybegynder
19. september 2001 - 18:58 #9
Slap dog af! Han er 13 år....
Det er sq da ok lavet.
I sad sgu da selv og legede med lego da i var på hans alder...sååå
Avatar billede webwizard Nybegynder
19. september 2001 - 18:59 #10
Jamen, jeg synes bare, at siden jeg ikke er bedre end jeg er, så er andre priser ikke rimelige! Derfor RAGER, jeres spydige kommentarer mig, hvis ikke i er interesserede... Men hvis jeg bliver bedre, og WebWizard vokser, vil jeg da straks skifte nav, købe .dk domæne, og sætte priserne langt højere... Men som sagt kan jeg ikke tillade mig andet til at starte med! Så dø du bare af grin \"freefreelancer\"!

Jacob Berget
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. september 2001 - 19:06 #11
Phpoul >> ikke helt...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
19. september 2001 - 19:09 #12
Webwizard  > Rolig nu tag det som et kompliment !
Jeg vil gerne lige rette dig ind på et andet spor!
Hvis du rettede lidt på din side http://www.friserverplads.dk/webwizard/
så den passede til alle opløsninger mm. så ville du nok kunne tage omkring 1500 kroner for den så derfor syntes jeg at du skal sætte dine priser gevaldigt op.....Det kan du sagtens..!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. september 2001 - 19:12 #13
Tjja... det er vel heller ikke nok at være IE Only maker bnår man designer hjemmesider på prof. nivau?

Just a hint.
Avatar billede jokn Nybegynder
19. september 2001 - 19:12 #14
webwizard: du har jo ikke engang lavet logoet selv?!

ps. Jeg syntes priserne skal liidt ned!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
19. september 2001 - 19:14 #15
jokn > NEEEED? Er du sindsyg?
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. september 2001 - 19:14 #16
\"Hvis man designer en side i WebWizard\'s navn, vil man selv få 75%, mens de sidste 25%, vil gå til WebWizard.\"
Øhhhhhhhh, og hvad får jeg ud af det? Finder du kunderne til mig?

Såvidt jeg kan se skal jeg:
1) Finde kunderne
2) Lave alt arbejdet
3) Indkræve pengene
4) Sende dig en check på XXXXkr

Du skal:
1) Modtage check på XXXXkr.

Eller er der noget jeg har overset?
Avatar billede jokn Nybegynder
19. september 2001 - 19:14 #17
under job> \"God løn...\"

mmmm, jaaa den tror jeg på...
Avatar billede tow Nybegynder
19. september 2001 - 19:16 #19
ljweb - jeg forstår ikke at sådan en som dig overhovedet gider at spilde tiden på, hver gang, at kommentere på folk der prøver sig ad med det ene eller andet projekt!

Ud af mange burde du da netop ikke have behov for at kommentere på det!

I det mindste kan du gøre folk den tjeneste at skrive pænt, give noget kritik folk kan bruge til noget istedet for den latterlige tone du føre an med her!!

Forstår det ikke; vi sidder vel alle og smågriner lidt engang imellem af kiksede forsøg på at være proff etc., men du må ha´ en eller anden dum trang til at gøre folk negativt opmærksom på det.....

Lad dog fyren selv om det, koncentrer dig om din egen forretning, mon ikk folk selv finder ud af at det ikke går med store firms på .subnet domæner!! Det er vel næppe en trussel for din forretning....

bad steez!
Avatar billede jokn Nybegynder
19. september 2001 - 19:16 #20
freefreelancer: lol, ja, efter at ahve set at han ikke har lavet logoet selv... så kan han vel ikke forlange mere... :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. september 2001 - 19:19 #21
Priserne skal faktisk ned - ja.

1) Han kan vist ikke selv finde ud af at lave grafik/logo
2) Det virker kun i IE (eller misforstof jeg xzxzx\'s kommentar)
3) Det er ikke specielt kønt.
4) Brugervenlighed er et sted i Russland. F.eks er det indenfor usability ikke velset at skrive sin kontakt og så med et mail-to link i stedet for sin e-mail-adresser.
5) Virker ikke ret godt i forskellige opløsninger.
6) Gør nok ikke noget ud af at tilmelde siden til søgemaskiner etc.

... undskyld kritikken, men håber du vælger at bruge den positivt.
Avatar billede jokn Nybegynder
19. september 2001 - 19:24 #22
argh hvor er vi egentlig strenge!
Drengen er kun 13 år og hvad sidder vi og har gang i?

Jeg vil lige sige til dig, webwizard:
Hvis du øver dig en masse og bliver rigtig god, så er det en god idé, så jeg vil da måske godt joine dig en dag når du kan håndtere det du vil sælge ;-)

og så læs tommyf\'s kritik, den kan du godt bruge :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. september 2001 - 19:25 #23
Webwizard >> Jeg har et seriøst spørgsmål posted klokken 19:14:41 jeg gerne vil have besvaret når du får tid :o)
Avatar billede webwizard Nybegynder
19. september 2001 - 20:03 #24
Du er helt galt på den!:

\"Hvis man designer en side i WebWizard\'s navn, vil man selv få 75%, mens de sidste 25%, vil gå til WebWizard.\"
Øhhhhhhhh, og hvad får jeg ud af det? Finder du kunderne til mig?= Ja, du får noge ud af det! 75% procent. Og ja. Jeg finder kunderne da det er mig der styrer firmaet!

1) Finde kunderne... Det gør jeg da... og så får du opgaven af mig
2) Lave alt arbejdet: Ja, på de opgaver DU får tildelt! Ikke alt... jeg skal da også lave noget
3) Indkræve pengene.. Niks. Det gør jeg som \"ejer\" af firmaet. Og så får du udbetalt 75% af det... Hvis det er for lidt, kan jeg da godt gå ned i %, men dette var bare et skud i tågen, da dettte er første gang, jeg prøver sådant!
4) Sende dig en check på XXXXkr! Nej... Du får penge indbetalt på din konto, eller også får du tilsendt en check.

Du skal:
1) Modtage check på XXXXkr. Nej... som sagt!

Eller er der noget jeg har overset? Nej... du har vist bare misforstået det hele!

Nu skal du ikke tage dette som en fornærmelse... Det er bare svarene på dine spm., selv om de godt kan virke lidt \"grove\"!
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. september 2001 - 20:42 #25
Så synes jeg helt ærligt at du skulle sætte dig ned og læse din egen side. Man får INTET af vide om hvordan det fungerer - udfra det man kan læse på din side virker det til at fungerer som jeg gættede på.

Du skriver intet om hvordan arbejdsfordelingen er, bare at hvis man \"laver det i webwizards navn\" - det kan ikke kun være mig der har fortolket det sådan.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. september 2001 - 20:43 #26
Det du søger er i virkeligheden bare freelancerer, det er ekstrem forvirrende beskrevet.
Avatar billede admss Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:12 #27
Haaaaaaa......

Sikke en gang ævl for 0 point. Stop dog dette emne så det ikke står under åbne spørgsmål.

admss - seagaard.dk
Avatar billede -=vanilla=- Nybegynder
08. november 2001 - 13:56 #28
LOL
Avatar billede empty2 Nybegynder
03. december 2001 - 23:56 #29
webwizard lad mig lige høre har du fået en der ville gøre det for dig eller hva?????

Jeg ville godt lige se på din info side om det her men linket er vist nede...

Skriv.....
Avatar billede garfi Nybegynder
23. januar 2002 - 12:08 #30
Bliv ved med at være så ivrig så skal du nok nå langt! men husk at lytte til kritik, det kan jo være sundt PS. hvornår kan vi se din side.