Avatar billede naztrida Nybegynder
19. september 2001 - 16:44 Der er 4 kommentarer

IE6 - Hyperlinks/Favorites

Jeg har downloadet IE6 og har et spørgsmål i den forbindelse:

Når jeg har flere vinduer åbne og eksempelvis står i det fjerde vinduer og åbner et hyperlink fra min \"linkbar\", så springer den tilbage til det første vindue og åbner linket der. Dødirriterende!
Når jeg åbner linket fra menuen Favorites, åbner den linket i det vindue jeg står i - der er problemet ikke.

Hvad kan jeg gøre for at få åbnet links (fra linkbaren) i det vindue jeg står i?

Venlig hilsen
Astrid Sloth Thusgaard
Avatar billede kapla Nybegynder
19. september 2001 - 17:54 #1
Avatar billede naztrida Nybegynder
19. september 2001 - 20:09 #2
Det er et godt bud, men det er desværre afprøvet uden held.
Avatar billede marz* Nybegynder
21. september 2001 - 14:15 #3
tools/internet options/advanced/reuse windows for launching shortcuts

slås fra :)

marz*
Avatar billede naztrida Nybegynder
22. september 2001 - 15:29 #4
Nope - det er ikke løsningen. Så åbner den bare alle links i nye vinduer - og det er ikke det, jeg er ude efter.