Avatar billede qeular Nybegynder
18. september 2001 - 22:56 Der er 6 kommentarer

SuSE 7.2

ok, jeg prøver lige igen 8]

Jeg har lige downloadet SuSE 7.2 og kunne godt tænke mig at brænde den ned på nogle CD\'er da jeg ikke har plads på min HD.
Findes der et program eller noget lignende der kan gøre det så jeg kan installere fra CD\'erne ??
Det er ikke i ISO format, men bare en bunke filer og mapper der tilsammen fylder ca. 8GB
Avatar billede omen Nybegynder
18. september 2001 - 23:28 #1
Hmmm... hvad har du lavet da? Hent iSO\'en så, det er meget lettere at have med at gøre... prøv her ftp://sunsite.dk/ eller http://www.suse.de
Avatar billede suse_linux Nybegynder
19. september 2001 - 09:04 #2
Hvis din internetforbindelse er hurtig nok, kan du også brænde den direkte fra nettet, det har jeg gjort et par gange.

Du kan også købe SuSE 7.2 på www.suse.dk for en 350,- kr, og så får du et par rigtig gode bøger om Linux med.
Avatar billede qeular Nybegynder
19. september 2001 - 14:58 #3
Jeg har prøvet at hente den ISO fil, men det var evaluation eller noget i den retning og jeg kunne ikke selv vælge hvor eller hvad der skulle installeres
Avatar billede frn Nybegynder
21. september 2001 - 22:37 #4
du kan ogdå installere den direkte fra suse i stedet. suse 7.2 er i hvirkeligheden ikke 8 GB stor men snare ca 3.gb.

du ser det som 8GB fordi at mange af filerne er linket på serveren til hindaen hvilket giver ca 8 GB i stedet for de oprindelige 3 GB.

det jeg har gjordt er at gå ind i suse 7.2 mappen. downloadet. mappen disks. og mappen dosutils/rawwrite. så har jeg læst filen /disks/readme.dos hvor der står hvordan man laver en almindelig bootdiskette samt en module diskette med rawrite fra sin win/dos klient.

Jeg har også købt SuSE 7.1 men gad ikke at købe 7.2,

men 7.1 fulder fra leverendøren 7 hele CD.ere plus det hele samlet på en DVD.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2002 - 14:33 #5
jeg kan tilbyde dig at brænde SuSE 7.3
7 cd'er 140 kr incl. forsendelse
du kan finde min adresse på
www.suse-usergroup.goggle.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 12:46 #6
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??