Avatar billede kunze Nybegynder
18. september 2001 - 20:54 Der er 41 kommentarer og
3 løsninger

Wolfenstein 3D!!

Hej!

Jeg er ved at skrive en skole opgave om \"3D Skydespillets Historie\" er står nu og mangler Wolfenstein 3D..

Sååå... Er der en derude der lige gider sende det til min e-mail eller komme med en URL ? ( simon@kunze.dk )

Det skal lige siges at det download på www.download.com IKKE virker... Der er fejl i filen :(

På forhånd tak!
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
18. september 2001 - 20:55 #1
Det er ulovligt, men jeg vil gerne finde en demo til dig ;) der er vidst første bane
Avatar billede djeclemen Nybegynder
18. september 2001 - 20:56 #2
download.com virker sku godt ved mig
Avatar billede cyberbat Nybegynder
18. september 2001 - 20:58 #3
ja, jeg har lige en URL: http://gamebird.dk/shooting/Wolfenstein%203D.zip
så skulle den være der, og må man så be om 30 point :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. september 2001 - 20:59 #4
jiggyproof:> \"Det skal lige siges at det download på www.download.com IKKE virker...\" tror du selv på at han leder efter en ulovlig version ?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
18. september 2001 - 21:08 #5
heh.. jeg ville da fortrække den ulovlige version (:
Avatar billede wolterw Nybegynder
18. september 2001 - 22:35 #6
Avatar billede hotpop Novice
18. september 2001 - 23:04 #7
wolterw> IKKE det han leder efter - du linker til 2´eren :)
Avatar billede omen Nybegynder
18. september 2001 - 23:40 #8
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. september 2001 - 23:41 #9
www.gamereactor.dk kan du downloade den.. meget hurtig!
http://www.gamereactor.dk/downloads/getfile.asp?id=1797
du skal bare oprette dig som bruger, som dog ikke tar særlig lang tid

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. september 2001 - 23:42 #10
husk lige at det kun er en multiplayer demo der er ude indtil videre!

/MN

Avatar billede omen Nybegynder
18. september 2001 - 23:43 #11
master_nemo: læs spm igen
Avatar billede hotpop Novice
18. september 2001 - 23:44 #12
master_nemo> han skriver Wolfenstein 3D - ikke Return to castle wolfenstein...
Avatar billede hul Nybegynder
18. september 2001 - 23:48 #13
btw. wolfenstein 3d går altså under freeware nu og jeg kan godt linke til en url hvor i d/l hele spillet.
  søren
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. september 2001 - 23:49 #14
ups....:o)
sorry

/MN
Avatar billede hotpop Novice
18. september 2001 - 23:49 #15
hul> behøves ikke - omen har gjort det :)
Avatar billede omen Nybegynder
18. september 2001 - 23:50 #16
Jeg tror næppe han har tænkt sig at spille og gennemføre det, han skal jo bare bruge det til en opgave :o)
Avatar billede kunze Nybegynder
19. september 2001 - 18:53 #17
Det er da fuldt lovligt... Ellers ville det nok ikke ligge på Download.com :P
Avatar billede kunze Nybegynder
19. september 2001 - 18:55 #18
cyberbat > Hvis du vil ha\' point skal du svare ikke kommentere.. Og desuden virker dit link ikke. :(
Avatar billede kunze Nybegynder
19. september 2001 - 19:08 #19
Af de links der er kommet indtil videre virker ingen... :(((((

Jeg skal bruge spillet idag da jeg skal bruge hele dagen imorgen på videoredigering... Opgaven er til fredag/lørdag... :\\
Avatar billede omen Nybegynder
19. september 2001 - 20:11 #20
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 20:16 #21
Denne virker fint. Har lige hentet det - men det går laaangsomt (plejer at hente med 100 - 150 Kbps, den henter filen med 1 - 2 Kbps... snoooork)
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 20:16 #22
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 20:16 #23
UPS! det vat jo det link omen gav... Sorry :)
Avatar billede omen Nybegynder
19. september 2001 - 20:19 #24
*g* Hit med de 30 point så :-)
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 20:22 #25
Avatar billede kunze Nybegynder
19. september 2001 - 22:21 #26
Tjae... Ingen af de links i er kommet med virker men jeg har været så heldig at en af mine venner havde det... Han har en 1400 Mhz og Wolfenstein 3D.. Det kan jeg ikke helt få til at passe :)

Lidt point foraktiv deltagelse... Takker for forsøget! :)
Avatar billede omen Nybegynder
19. september 2001 - 22:25 #27
kunze: http://www.users.globalnet.co.uk/~brlowe/wolf3d14.zip linket virker altså fint, har selv hentet og tested det før jeg posted det.
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 22:27 #28
min ftp kører altså også - og der har været en inde og downloade det...
Avatar billede omen Nybegynder
19. september 2001 - 22:34 #29
kunze har sikkert ikke engang prøvet dem...
Avatar billede kunze Nybegynder
20. september 2001 - 00:41 #30
omen > Det link virker nu men da jeg prøvede tidligere fyldte filen 88 kb... SKUMMELT!

Og jo... Selvfølgelig har jeg testet dem :)
Avatar billede kunze Nybegynder
20. september 2001 - 00:43 #31
omen > Prøv at hente de her to!!

\" Wolfenstein Shareware executable :
http://download.sourceforge.net/wolfgl/wolfglw-wl1-0.93.zip

Wolfenstein Registered version executable:
http://download.sourceforge.net/wolfgl/wolfglw-wl6-0.93.zip \"

De fylder begge 88 kb :)
Avatar billede halifax Nybegynder
20. september 2001 - 00:48 #32
Jeg har det kære gamle Wolf3D. Endvidere har jeg en udvidedelse med mange flere baner og mange flere Nazi-svin i hver bane. Langt sværere end orginal Wolf3d, men hyggelig nostalgi.

Avatar billede omen Nybegynder
20. september 2001 - 02:17 #33
Cool... smider du det ikke op på en server eller noget ?
Avatar billede halifax Nybegynder
20. september 2001 - 18:46 #34
Jeg har ingen web-site. Så skal det sendes via e-mail til en som har.
Det hedder Enigma\'s Nightmare III hvis nogen skulle kende det. Ref: meadme.txt filen: It is af complete set af new playing levels an graphics for the SHAREWERE VERSION af ID Software\'s incredible game af Wolfenstein 3D. NM-III levesls are very ahrd, with more treasure, more guards, more guns, more action than you\'ve ever seen in Wolf3D... Graphics are more colorful and much more bloody. - Men rolig nu, det er jo bare et gammelt DOS spil. Det skal installeres oven i shareware versionen af Wolf3d, helst ver. 1.4.
Fylder ca. 4Mb og ligger på min gl. 486\'er hvor jeg ikke har en dos fil-splitter til at dele op i 1,44Mb som jeg kan flytte spillet over via disketter til min internet pc.

Avatar billede omen Nybegynder
20. september 2001 - 20:38 #35
Brug Winzip og lav Span-disketter.
Avatar billede halifax Nybegynder
20. september 2001 - 21:04 #36
På 486\'eren har jeg DOS 6.22 og Win3x. Så skal jeg have en gl. 16 bit Winzip. Har den Span-diskette?

Avatar billede omen Nybegynder
20. september 2001 - 21:06 #37
Det vil jeg tro.
Avatar billede kunze Nybegynder
21. september 2001 - 18:27 #38
Send det til simon@kunze.dk ... Så smider jeg det på min FTP :)
Avatar billede halifax Nybegynder
22. september 2001 - 03:25 #39
kunze - Jeg har sendt Wolf3D.zip og Nightmare.zip - en udvidelse til Wolf3d til kunze.

Han laver vel et indlæg, når de er på hans FTP så flere kan få fornøjelse af go\' gamle Wolfenstein.
Du ma gerne angive kilden  :)
halifax

Avatar billede kunze Nybegynder
22. september 2001 - 15:29 #40
Så er det smidt på FTP\'en...

\"IP\": dexter.dyndns.dk
user: wolf3d
pass: wolf3d

Bemærk at FTP\'en kun er på i dagtimerne de næste par dage grundet ny og meget larmende køler :)
Avatar billede halifax Nybegynder
22. september 2001 - 16:05 #41
kunze - for at få mere respons skal du nok lave et nyt spørgsmål 0 point. Det her spm. er jo gammelt og med akcepteret svar.
Jeg har ikke megen forstand på FTP. Hvad skal der præcist skrives for at tilgå din FTP via web? Kan det overhovedet lade sig gøre?

Avatar billede kunze Nybegynder
23. september 2001 - 01:26 #42
Det kan det men jeg vil bestemt fraråde dig at forsøge da det kører ekstremt ustabilt!

Hent CuteFTP fra www.cuteftp.com eller prøv med Internet Explorer ved at skrive ftp://dexter.dyndns.dk og så brugernavn og password når den spørger. Resten giver sig selv.

Hilsen
Simon
Avatar billede halifax Nybegynder
23. september 2001 - 01:43 #43
Jeg har Windows Commander og prøvede at benytte dens indbygge FTP klient (for første gang).
Det virkede bare. Røg lige ind i WinCmd\'s filoversigt.

Avatar billede kunze Nybegynder
23. september 2001 - 17:38 #44
Finno :)