Avatar billede zyclon Nybegynder
18. september 2001 - 14:46 Der er 4 kommentarer

Ikoner

Yo der !

Er der nogen der kender en side hvor man kan finde flotte og vellavede ikoner. De skal bruges til at udskifte standard ikonerne i Windows, så de må ikke afvige for meget. (F.eks. skal det ikke være ikoner med gamle biler, heste, etc.)
Avatar billede hadaps Nybegynder
18. september 2001 - 14:56 #1
www.tucows.dk
gå ind under themes, det er en helvedes masse
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
18. september 2001 - 14:58 #2
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
18. september 2001 - 15:01 #3
Avatar billede adagio Nybegynder
19. september 2001 - 12:17 #4
Og vis de andres links ikke er nok kan du gå ind på: http://www.stardock.com/products/iconpackager/

Et lille fix program (demo\'en virker vist i 15 dage eller sådan) hvor man kan installere en hel masse themes fra deres side

Have fun