Avatar billede run Nybegynder
15. september 2001 - 20:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fil mystik

Jeg har et fil mysterie. Jeg har to simple filer med et image tag:

http://www.avitop.com/test0.html
http://www.avitop.com/test1.html

umiddelbart ser filerne nøjagtigt ens ud, men det er de ikke. Den ene virker og den anden gør ikke. Hvis jeg åbner filerne i Ultra edit, color codes height i den ene fil, men ikke i den anden.

Hvad er forskellen på de to filer ?
Avatar billede jokn Nybegynder
15. september 2001 - 21:02 #1
hmm... det var en rigtig godt spørgsmål...

kan det være noget med noget chmode eller hvad det hedder ?
Avatar billede stigc Nybegynder
15. september 2001 - 21:06 #2
prøv at trykke OEM TO ANSI i FORMAT menuen i ultraedit, så får du forklaringen!
Avatar billede run Nybegynder
15. september 2001 - 21:14 #3
Filerne har jeg modtaget fra en der ikke kunne få mit logo til at virke. Han har tilføjet koden med Frontpage, så det er muligvis FP der har modificeret koden på mystisk vis.