Avatar billede jasber Nybegynder
13. september 2001 - 00:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Byg selv.... ;-)

Her er en dude, der selv har bygget en \"Dangerden Maze II vandkøler!\" til sin PC\'er - Rimelig sejt.

http://130.227.194.145/overclocking.dk/asp/views.asp?table=artikler&id=206
Avatar billede dna Nybegynder
13. september 2001 - 00:13 #1
Ja, det er der da sørme også! Og, hvis vi ville vide det, så var vi nok gået ind på oc.dk! Ikke for at hetze dig personligt.. men, det gavner jo ingen, at du smider dette link herinde ??

dna
Avatar billede jasber Nybegynder
13. september 2001 - 00:25 #2
Klogt... Alle Ekspertens brugere er nemlig også på overclocking.dk???

Jeg er f.eks ikke (da jeg ikke bruger tid på at overclocke min PC), men jeg finder dette link meget morsomt. Desuden er det sgu\'da utroligt at nogen giver sig i kast med ting som dette.

Avatar billede trane_frisk Nybegynder
13. september 2001 - 00:27 #3
dna>> slap da af!

Det er sgu da morsomt med sådan et link!
Avatar billede foldager Novice
13. september 2001 - 00:51 #4
Når det nu handler om sindsyge maksiner:

http://www.virtual-hideout.net/cool_case/
Avatar billede marz* Nybegynder
13. september 2001 - 01:25 #5
o.k. :)

http://www.fast-mhz.com/casemods/index.shtml

marz*

p.s. hvem gider at gå på oc.dk ???
ocnyt.dk tilgengæld hver dag
Avatar billede marz* Nybegynder
13. september 2001 - 01:27 #6
*fnis* jeg mente overclocking.dk :) ikke oc.dk
but who cares ;)
Avatar billede jasber Nybegynder
14. september 2001 - 01:26 #7
Fede sites, for hunden hvor har jeg haft det sjovt over dem :)

Lukker og slukker.