Avatar billede mickni33 Nybegynder
12. september 2001 - 16:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kasseapparat

jeg har lavet et kasseapparat i builderen men nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man tilkobler en skuffe til pc\'en og hvad man skriver i sit program for at udløse skuffen. kunne forstille mig man skulle igang med lidt assambly instruktioner eller hva siger i ?
Avatar billede mickni33 Nybegynder
12. september 2001 - 16:52 #1
nogle links på nettet eller nogle bøger ville være helt perfekt.
Avatar billede daxiez Nybegynder
23. februar 2006 - 21:14 #2
Fandt du ud af noget om dette problem ? skal til at lave det samme selv !
Avatar billede mickni33 Nybegynder
23. februar 2006 - 21:19 #3
hmmm jeg tror der følger software med når man køber et kasseapparat...
Men ellers tror jeg du skal kigge på specifikationerne for kasseapparatet og se om det kan sidde i en seriel port eller USB.

Måske drejer det sig bare om at sende et 1 tal afsted over seriel/USB porten og så åbner den

Hvis du finder ud af noget må du gerne skrive noget til mig her eller på mail

Hold da op er der allerede gået 5½ år :-)
Avatar billede JacobIpsen Nybegynder
23. april 2010 - 10:49 #4
Hey
De fleste kasse skuffer Kickes via Printeren, men de interne kickers der nogen gange er indbygget bruger man ved at påvirke et register, så bare skal sætte til en bestemt værdui så kicker den skuffen.

hvis i har brug for hjælp så sig endelig til :)

USB skuffer kommer normalt med deres egen DLL der skal bruges
RS232 Skiffer skal bare ha sendt en værdi

/Jacob Ipsen
Udviklings chef hos NGG-int.com