Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2000 - 12:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

SE HER Nyt subject til emails tak (underskrifter søges)

Det vil være fedt hvis Admin lavede et nyt subject istedet for "Info fra Eksperten".

Evt. med "Eksperten:Kategori:Titel [svar|afvisning|oprettelse]"

Underskrifter udbedes:

/panton
Avatar billede mora Nybegynder
31. januar 2000 - 13:19 #1
Det  kunne gå hen og blive et ret lang subjeckt?

Jeg syndes det ville være bedre med "Eksperten:titel" og resten i body
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 13:19 #2
Go idé ! Er vist nok blevet foreslået før (så vidt jeg husker!)

Snowball
Avatar billede fumes Nybegynder
31. januar 2000 - 13:40 #3
gode idé - igen....

Den nuværende titel er ihvertfald ikke særlig god !!
Avatar billede hjensen Nybegynder
31. januar 2000 - 15:06 #4
Det er også en god idé denne gang....

/HJensen
Avatar billede chruker Nybegynder
01. februar 2000 - 03:05 #5
Fjong!

/Chruker
Avatar billede admin Novice
01. februar 2000 - 19:09 #6
Kom med nogle flere foreslag så kigger vi på det, det første foreslag vil jeg nok også sige bliver for langt.
Avatar billede riejensen Nybegynder
01. februar 2000 - 21:41 #7
Det kunne da være rart hvis man exempelvis kunne se 'selve spørgsmålet';
i dette tilfælde 'SE HER Nyt subject til emails tak (underskrifter søges)....
Dette dog underforstået at opretteren kalder det noget sigende (istedetfor 'Email-Haster')
Ellers bare selve kategorien...
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2000 - 10:26 #8
NETOP det var bare et forslag til at få noget mere informativt når man læser sin post.

Det er tit man får 10-15 mails fra eksperten, og det er ikke lige til at overskue om det er vigtigt at man læser mailen...

På forhånd tak

Christian Panton
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2000 - 10:31 #9
Subject kunne fx også være

"Ekspert: Spg.titel"

Man kunne fx korte titlen ned til fx 15 tegn efterfulgt af "..."

Eksempel:

"Ekspert: SE HER Nyt subj..."
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2000 - 17:48 #10
Selvfølgelig er andre også velkommen med kommentarer
Avatar billede mora Nybegynder
03. februar 2000 - 07:47 #11
jeg syndes at det er for få tegn du foreslår
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2000 - 13:21 #12
OK det er selvfølgelig op til admin, men alle kan jo komme med forslag, jeg har jo ikke eneret på dette forslag!!!

;*]
Avatar billede kapla Nybegynder
24. maj 2001 - 20:57 #13
Husk at lukke