Avatar billede fejehund1 Nybegynder
10. september 2001 - 12:31 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

E-platform

Hej...
Jeg er på jagt efter en standard e-business platform. Den skal være funktionel, med simpelt design, mulighed for at redigere vha. admin modul m.v Jeg er interesseret i at købe selve platformen fri, hvem kender nogle gode platforme?
Avatar billede disky Nybegynder
10. september 2001 - 12:32 #1
http://www.ezshop.dk/

Er ganske god
Avatar billede jayo Nybegynder
10. september 2001 - 12:41 #2
Kig også engang på www.mals-e.com. Gratis service med mulighed for \'affiliate programs\'.

Kan til en vis grad tilpasses dit eget design.

-jayo
Avatar billede fejehund1 Nybegynder
10. september 2001 - 12:45 #3
har du også et bud på butikker hvor man har logon, dvs. man kender kunderne. Det skal være en ren bestillings/ordre shop
Avatar billede disky Nybegynder
10. september 2001 - 12:51 #4
ezshop er hvad du søger.
Avatar billede fejehund1 Nybegynder
10. september 2001 - 13:08 #5
ikke nødvendigvis, der må være noget bedre
Avatar billede sigski Nybegynder
10. september 2001 - 13:08 #6
Er du klar på at betale for det ???
Avatar billede fejehund1 Nybegynder
10. september 2001 - 13:11 #7
ja, havde planer om at købe en standard løsning fri
Avatar billede sigski Nybegynder
10. september 2001 - 13:16 #8
smid en mail med nogle flere detaljer på css@affix.dk så kan jeg vise dig noget

oki....

Sigski
Avatar billede sigski Nybegynder
10. september 2001 - 13:29 #9
Vi har en e-løsning du kan købe....et modul der bare skal sættes op til dine behov incl. adminsystem
Avatar billede fejehund1 Nybegynder
10. september 2001 - 13:41 #10
ok, lyder spændende, kunne jeg evt. se det? hvad er prisen?
Avatar billede sigski Nybegynder
10. september 2001 - 13:45 #11
du kan ikke se det da det stadig er under testning og ikke ligger online....men vi står selvfølgelig inde for evt fejl eller mangler i vores produkter.....

ang. pris så kunne du osse starte med at købe det på licens og evt. senere købe det fri !! du får jo opdateringer gratis hvis det er under licens

Avatar billede sigski Nybegynder
10. september 2001 - 13:48 #12
må jeg spørge hvad det præcis skal bruges til ??
Avatar billede sigski Nybegynder
10. september 2001 - 14:12 #13
har du icq....???

så lad os snakke der..??
Avatar billede cool-wil Nybegynder
10. september 2001 - 21:40 #14
jegkan også tilbyde dig en stabil løsning

mail mig for mere info

wil@talkzone.dk
Avatar billede ja Nybegynder
15. september 2001 - 12:00 #15
Avatar billede bamzen Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:23 #16
Nu aner jeg ikke om du har egen server, eller nogle preferencer til sprog det er lavet i.... Ellers kan jeg varmt anbefale WebCatalog, der er et standard system lavet af SmithMicro.....

Det kommer med en standard butiksløsning, komplet med browserbaseret administration....

Det er dog mere et serverværktøj der giver serveren ny funktionalitet... dette kan bruges til ekstremt komplekse løsninger som eksempelvis http://www.kontornet.dk hvor der både er integration til Navision, on-the-fly beregning af samtlige priser baseret på hvem du er,,, mulighed for registrering af partnersalg etc.... Prisen kan man normalt tale med smithmicro om, men officiel udsalgspris er 3495 USD

Skriv hvis du vil vide mere, eller have flere eksempler

bamzen@worldonline.dk

/Martin
Avatar billede disky Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:25 #17
For den pris kan de jo få custom made deres eget system.

Fy for pokker det er dyrt.