Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
09. september 2001 - 19:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overprint

Hejsa

Hvor sætter man et billede til overprint?

/mathias
Avatar billede stig69 Nybegynder
10. september 2001 - 08:57 #1
Under Attributes kan du sætte kryds i overprint fill og overprint stroke. Om du kan overprint et billede er jeg ikke helt sikker på . Evt. skal du lege lidt med Transparent delen
Avatar billede jesperv Nybegynder
12. september 2001 - 20:48 #2
Det kan du ikke. Overprint gælder kun elementer lavet af Illustrator.
Bruger du Transparent (Illustrator 9) skal det køres ud via en Level 3 RIP før det virker.