Avatar billede dr.z Nybegynder
08. september 2001 - 09:25 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

http://pollezone.wsub.dk

Jeg har lige fået lavet dette design!!

Jeg kan ikke lige overskue om det \"virker\" 100%, derfor vil jeg bede dig om hjælp!

Det er kun de to første sider hvor der er noget indhold på, men det der skal \"virke\" er baggrunden, billederne osv.!

Adresse: http://pollezone.wsub.dk

*Dr.Z*
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 09:27 #1
der er ikk en skid der virker..
Der er fejl i dine links til billeder - du linker til din harddisk

img src=\"file:///C|/Documents%20and%20Settings/jonas/Skrivebord/Jonas/Eksperten/Design/bg.jpg\" width=\"700\" height=\"400\">

Ka man ikk :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. september 2001 - 09:28 #2
baggrundsbilledet findes ikke, der er et rødt kryds :(

... er du sikker på at du må \"stjæle\" så meget fra TDC ? Billeder, navn, ord m.v. ? Jeg ville nok liiige undersøge det én gang mere inden du går op imod de store spillere der har meget dybe lommer....
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. september 2001 - 09:28 #3
Ser ikke ud til at virke,og iøvrigt skal du flytte til korrekt kategori (f.eks HTML)
Avatar billede dr.z Nybegynder
08. september 2001 - 09:33 #4
Det er godt nok ik\' mig der har sat indholdet ind på siden.

Det er kun mig er har lavet indholdet!

phunkypopcorn: Det tænkte jeg godt! Bg-en er nemlig heller ikke tilgængelig på min pc, men det er den på designerens pc! Derfor... -tror jeg!

ljweb: Teksten er ikke taget fra nettet, men sendt til min mobilos fra Sonofon. Billederne er jeg ikke sikre på endnu, men jeg er lige ved at undersøge det! p.s. det er godt nok fra Sonofon og ik TDC...

pelkjaer: Jep!

*Dr.Z*
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 09:40 #5
dr.z

Når nu du har fået svar er det så ikk en ide at dele point ud? :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. september 2001 - 09:40 #6
dr.z >> så sonosild da *g* er længe siden jeg har set reklamen med Polle fra Snave....
Avatar billede dr.z Nybegynder
08. september 2001 - 09:47 #7
ljweb: Hm! Der er ellers kommet en ny\'en!
Avatar billede dr.z Nybegynder
08. september 2001 - 09:49 #8
For at det går op er jeg nødt til at gøre sådan her, så jeg kan dele de 15 point ud til jer!

15 divideret med 2 giver jo 7,5!

*Dr.Z*
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. september 2001 - 09:57 #9
*g* okay, tak for point

dr.z >> har ikke været i DK siden juli *g* ser ikke så mange danske reklamer
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 09:58 #10
takker
Avatar billede dr.z Nybegynder
08. september 2001 - 10:05 #11
ljweb: Nåh! Klart klart! eklmane er godt nok også først udkommet for en uge siden eller sådan noget...

Tak for svar...- selv tak for point!