Avatar billede danscape Nybegynder
07. september 2001 - 18:43 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Tre mænd og én baby?!

Okay, kom så eksperter, vis hvad I du´er til ;-)

Hvad hedder filmen \"Tre mænd og en baby\" på engelsk ??

- Kasper!
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 18:48 #1
Three men and a baby, måske?
Avatar billede webmusen Nybegynder
07. september 2001 - 18:49 #2
Hejsa Danscape.

Nu er det her jo nok mest en IT-side, og så vidt jeg forstod, var det vist et film-spørgsmål?!?

Men...da jeg er lidt af en film-freak, skal du da have et svar :)

Filmen hedder: \"Three men and a baby\"..
Meget lige ud af landevejen ;)

vh
Webmusen
Avatar billede danscape Nybegynder
07. september 2001 - 18:50 #3
dumdum>>> Hmm.. nope! Fandt ikke noget på det! Jeg skal bruge noget info om filmen, og det finder man nok mest af på de undenlandske søgetjenester, hvis man altså ved hvad man skal søge på... ;-)

- Kasper!
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 18:51 #4
webmusen>> tænkte det godt...
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 18:52 #5
Avatar billede danscape Nybegynder
07. september 2001 - 18:52 #6
Til webmusen!

Ja, jeg ved det ;-) MEN, jeg skal finde noget oplysninger om filmen på nettet vha. af søgetjenester, så et eller andet sted har det jo et sammenhæng med IT.

Jeg skal bruge nogle informationer om det spøgelse der kom med på filmen.... Dansk Paranormal Forening har ikke noget.... :(

- Kasper!
Avatar billede danscape Nybegynder
07. september 2001 - 18:58 #7
heh! Tarker dumdum! Man skal jo bare søge de rigtige steder.... heh! ;-)
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. september 2001 - 20:34 #8
danscape>> Netop, og på www.google.com går man kun sjældent forgæves...

takker for pointsene, forøvrigt :-)