Avatar billede grantzau Nybegynder
07. september 2001 - 09:59 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

streaming af mp3 filer i flash5

hej,
hvordan streamer jeg en mp3 fil i flash5? musikstykket er for stort til at brugeren skal indlæse det hele inden det afspilles og det vil derfor være at foretrække at det streamer istedet...

nogen gode råd?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2001 - 10:01 #1
Du importerer din lyd via file/import

Herefter sætter du din lyd ind i den frame du vil have den ind i. Til sidst vælger du streaming i window/panels/sound

/Nikolaj
Avatar billede phrozia Juniormester
07. september 2001 - 10:02 #2
Det vil kræve en rimeligt hastighed i dl, hvis du kompresser 160K/sec.. :)

anyway, man kan vælge at lyden skal stream\'es..

Tryk på lyden i timeline, åben panelet sound, vælg fanen sound, og så sync sætter du til Stream.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2001 - 10:04 #3
Jeg vil nok vælge at lave en mindre preloader der lige sørger for at loade en lille del af lyden først...
Avatar billede grantzau Nybegynder
07. september 2001 - 10:17 #4
tak! det virker det hele :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2001 - 10:26 #5
:-)