Avatar billede larsbebe Nybegynder
27. januar 2000 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printproblem

Fra Microsoft Outlook Express, har jeg
ikke mulighed for at printe sider ud i øjeblikket. Jeg mener jeg har kunnet.
Hvad kan være galt, en opsætningsfejl eller hvad?

Ellen Bebe
bebe.bolteskov@get2net.dk
Avatar billede ravelin Nybegynder
27. januar 2000 - 15:32 #1
Du kan fra andre programmer går jeg udfra?
Jeg har ikke express her, men jeg mener at du i egenskaber for printeren kan sætte op hvilken papirtype du vil udskrive på, og hvis denne står til en forkert type ja så vil den heller ikke.

Kan du se udskriften i print køen?
Avatar billede larsbebe Nybegynder
27. januar 2000 - 16:55 #2
Ja, jeg kan godt udskrive fra andre pro-grammer, så det er lidt mærkeligt.
Papirtypen er OK. Er der andet jeg kan stille på?
Hej Ellen
Avatar billede larsbebe Nybegynder
27. januar 2000 - 16:57 #3
Nej jeg kan ikke se noget i printkøen, det er nok der det ligger. Der er ikke kontakt mellem program og printer.
Hej Ellen
Avatar billede henrik_dk Nybegynder
27. januar 2000 - 17:38 #4
Geninstaller Microsoft Outlook Express igen for så vil den automatisk finde din printer....