Avatar billede vandhunden Nybegynder
05. september 2001 - 17:16 Der er 34 kommentarer og
4 løsninger

Bedste deodorant ?

Bare nygerrig, hvilken mener I er den bedste deodorant/duftserie til mænd der findes?
Evt. hvad bruger du (hvis du bruger en)?
Avatar billede jhol00 Nybegynder
05. september 2001 - 17:17 #1
Geeez, nu er vi sku ved at være for langs ude!
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 17:17 #2
Hugo !
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 17:18 #3
jhol >> fri debat :)
Avatar billede msmows Nybegynder
05. september 2001 - 17:18 #4
Ornespray
Avatar billede exe-s Nybegynder
05. september 2001 - 17:18 #5
hehe... Eksperten.dk : få svar på dine IT spørgsmål...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
05. september 2001 - 17:23 #6
lj > bare HUGO? mener de har lavet flere end een. Mener du den med de sølv/fisgrønne farver?
Avatar billede prodic Mester
05. september 2001 - 17:24 #7
Skide godt IT-spørgsmål!!!
Avatar billede jhol00 Nybegynder
05. september 2001 - 17:26 #8
Vi er nørder. Vi lugter. Vi aner intet om deo.

>:-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. september 2001 - 17:27 #9
Dufte fra deodorant virker forskelligt på mænd, så der er ingen gylden regl. Men TV1 programmet Rene ord for pengene, har lige kåret Rexona til 15 kr. som vinderen. Deodoranterne blev testet ved at lade dem påføre en række soldater, derefter skulle de udføre hård fysisk arbejde. Tilsidst skulle to kvinde lugte til mændene, og give dem point efter
bedste \"duft\".

Hilsen

Per
Avatar billede vandhunden Nybegynder
05. september 2001 - 17:28 #10
jhol00 > Du behøver ikke vide noget, jeg spurgte jo bare om en holdning. Selv nørder bruger vel en deodorant once in a while .o0:-)
Avatar billede jhol00 Nybegynder
05. september 2001 - 17:33 #11
Rolig nu - fri debat - og der sker alligevel ikke meget her i eftermiddag... Og jeg bruger HUGO deep blue, eller hvad den nu hedder.
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 17:39 #12
vandhund >> den hedder Hugo og er lavet af Hugo Boss *geez* :))

andre >> jeg vil foreslå i IKKE abonnemer på \"fri debat\" - det ser ikke ud til at i kan administrere det frie indhold i kategorien... !
Avatar billede msmows Nybegynder
05. september 2001 - 17:39 #13
Sådan lidt truckerbad sidst eftermiddagen er vel af det gode. Enhver husmoder fryder sig vel over at hendes skjønne unge purke sørger for at opnå et højt niveau udi soigneringens kunst.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
05. september 2001 - 17:40 #14
helt sikker CK\'s Escape :o)

/MN
Avatar billede prodic Mester
05. september 2001 - 17:41 #15
LjWeb->Fri debat i et IT-fora = deodorant-spørgsmål???
Not in my world...
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. september 2001 - 17:43 #16
prodic >> jeg er glad for ikke at bo i din verden *ggg* de\' fan\'me u\'hyg\'lit du
Avatar billede billeschou Nybegynder
05. september 2001 - 17:46 #17
Harley Davidson... og så lugter den ikke engang af benzin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. september 2001 - 17:52 #18
Stemmer for Hugo Boss sølvgrå sag...
Avatar billede prodic Mester
05. september 2001 - 18:01 #19
Ljweb->I know - it scares even me... :-)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
05. september 2001 - 18:08 #20
prodic  --> *GggG* Ja skide godt IT-Spørgsmål..
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. september 2001 - 18:34 #21
Acqua Di Gio (Armani). Selvom den blev vurderet dårligt i rene ord for pengene, synes jeg den er helt kanon - og det synes majoriteten af piger også - tro mig... ;-)
Avatar billede zoidberg Nybegynder
05. september 2001 - 18:39 #22
Er det ikke den der koster kassen???
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. september 2001 - 18:42 #23
zoidberg >> 175 kr. i matas - hugo koster vist 150 eller der i omegnen, og jeg synes selv at acqua di gio er en del bedre - men det er jo smag og behag ;-)
Avatar billede bobske Nybegynder
05. september 2001 - 19:13 #24
Jeg bruger tis, lugter godt, og så er det gratis !!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. september 2001 - 19:17 #25
Bobske er inde på noget af det rigtige..
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. september 2001 - 19:19 #26
LOL
Avatar billede padde Nybegynder
05. september 2001 - 19:21 #27
Deo får mig til at nyse - især de grumme stærkt parfumerede (hugo, axe, Rexona ect.)  - Jeg fortrækker en neutral parfumefri deo til min mand ;)
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. september 2001 - 19:24 #28
Jeg bruger Kouros Body. (den sorte)

Den er total god. The girls love it (vandt deo test i M)

Den koster også 190 ,-

//htmlkrede
Avatar billede hotpop Novice
05. september 2001 - 19:39 #29
jeg bruger Nivea For Men - Adidas Sport - Vanderbilt For men eller Harley Davidson (altså ikke på een gang *gg*)

prodic> Hvornår fatter du at fri debat er hvad det er - nemlig fri debat og behøves ikke at være om IT...??? Det er da dejligt at slippe for al snakken om IT ind i mellem, det må du da også syntes..!
Avatar billede hotpop Novice
05. september 2001 - 19:39 #30
Glemte lige: Bruger Kouros original indimellem (den blå)
Avatar billede javadude Nybegynder
05. september 2001 - 20:25 #31
Hey birk hvorfor har du oprettet det her spørgsmål???

Hugo boss, NUMBER ONE!!!!

Den ruler...

/javadude
Avatar billede prodic Mester
05. september 2001 - 21:10 #32
hotpop->Ved ikke helt om det er fedt at slippe for IT i et IT-forum.
Kan virkeligt ikke se hvad et deodorant-spørgsmål gør herinde!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. september 2001 - 21:24 #33
prodic >> Det har da i det mindste sat en debat i gang. Der har været utroligt mange spørgsmål herinde, som bogstaveligt talt ikke havde noget indhold - så egentlig synes jeg dette er helt ok...
Avatar billede prodic Mester
05. september 2001 - 21:32 #34
jes->Dette spørgsmål er ikke det værste af slagsen.
Men der er trods alt en stigende tendens til at spørgsmålene bliver mere og mere tåbelige og for den sags skyld mere Non-IT.
Syntes det ville være sjovere at fokusere på netop det forummet er beregnet til - IT-spørgsmål og forbedring af folks kendskaber.
Ikke svare Diesel(den grønne), Di Gio eller hvad for en man nu lige har hylden.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
06. september 2001 - 16:27 #35
Hmm, jeg kan ikke se noget galt i at vandhunden opretter sådan et spm. Tit går jeg faktisk ind på siden i håb om at finde et spm der ikke omhandler processor og delt internetforbindelse og hvordan man gemmer linieskift i en database osv. Hvis det hele handlede om bits og bytes, så ville jeg synes det var kedeligt.

jes petersen > enig i Aqua Di Gio, even though jeg ikke har den selv :-)
Avatar billede otis Nybegynder
06. september 2001 - 16:32 #36
Deodorant? hvad er det ? ;)
Avatar billede hotpop Novice
06. september 2001 - 20:39 #37
prodic> Hvornår stopper du egentlig med at brokke dig over at fri debat kategorien virkelig er FRI??? Denne kategori SKAL ikke kun omhandle IT, men kan handle om ALT. Deraf navnet Fri Debat...!
Avatar billede mester2001 Nybegynder
02. april 2003 - 01:19 #38
Giorgio Armani Auqua De Gió det er klart den bedste. men lacoste Pour Home er helle rikek skidt :)