Avatar billede haargaard Nybegynder
04. september 2001 - 08:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med Wine + læsning fra Win\'s reg !

Jeg har netop prøvet at kører Half-Life under min Mandrake 8.0 med Wine. Jeg bruger EHL (Fulgte med en AOD-cd for et halvt års tid siden). Jeg har installeret Wine, men programmet (scriptet) der skulle starte HL kan ikke få adgang til registreringsdatabasen. Hvordan kan man få Wine til at læse fra reg-databasen ?? Findes der HL til Linux (uden Wine) ???
Avatar billede karto Nybegynder
04. september 2001 - 08:50 #1
Jeg mener du skal have en windows der er installeret, eller i det mindste nogle filer fra en installeret windows, til at ligge i wine\'s c: drev.

Har du læst docs\'ne til wine, jeg mener jeg fik svar på de fleste spørgsmål der?

/Karto
Avatar billede haargaard Nybegynder
04. september 2001 - 09:34 #2
Jeg er ret sikker på at Wine allerede har fundet min Win bib. Men hvor var det du menter jeg skulle lægge filerne ? Og hvilke filer tror du den skal bruge ??
Avatar billede karto Nybegynder
04. september 2001 - 09:35 #3
Jeg mener docs\'ne ligger under /usr/share/doc/wine  eller deromkring...

Det er ved at være et par år eller 3 siden jeg sidst prøvede den...

/Karto