Jeg kører Windows 11 og Outlook 2019. Jeg bruger opgaver i Outlook, men har været ude for, at nogle opgaver pludseligt er forsvundet. Så jeg har installeret Microsofts To Do. Ifølge vejledningen skulle jeg kunne overføre en opgave eller mail fra Outlook til To Do, Men jeg har ingen steder kunne finde ud af hvordan. Man kan ikke trække en opgave fra Outlook til ny opgave i To Do. Er der nogen der ved, hvordan man kan gøre?
Det lyder frustrerende med de forsvundne opgaver, men det er godt, at du har taget skridt til at organisere dem bedre med Microsoft To Do! Jeg vil gerne hjælpe dig med at få overført dine opgaver fra Outlook til To Do. I Microsoft To Do synkroniserer opgavefunktionen i Outlook med To Do via din Microsoft-konto. Dette betyder, at enhver opgave, du opretter i Outlook, automatisk bliver synkroniseret med Microsoft To Do, så længe du er logget ind med den samme Microsoft-konto på begge platforme. For at sikre, at synkroniseringen fungerer korrekt, skal du:
1. Log ind med den samme Microsoft-konto i både Outlook og To Do.
2. Kontrollere synkroniseringsindstillingerne: Åbn Microsoft To Do, gå til indstillingerne og tjek, om Outlook-synkronisering er aktiveret.
3. Brug opgavefunktionen i Outlook: Når du opretter en opgave i Outlook, vil den automatisk dukke op i Microsoft To Do under din "Opgaver"-liste.
Hvis dine opgaver ikke synkroniseres automatisk, kan det være nødvendigt at opdatere din version af Outlook eller tjekke dine kontoinstillinger. Det er desværre rigtigt, at man ikke kan trække opgaver direkte mellem programmerne, men synkroniseringen bør løse det problem.
Tusind tak Peter. Men når jeg åbner To Do kan jeg ikke finde indstillinger. Hvor finder jeg dem? Det lyder bestemt som du kan hjælpe mig. På forhånd tak.
ups, her må du virkelig have mig undskyldt, hvis din outlook også er sat op til samme konto, så er jeg desværre nødt til at smide håndklædet i ringen 😢, sådant lige umiddelbart
Hej Peter. Det er jeg meget ked af. Kan du fortælle mig, hvordan jeg kan kontrollere om de er sat op til samme konto. Jeg er optaget nu, så jeg kan først svare i moren. Men foreløbig tak.
For at kontrollere, om både Microsoft To Do og Outlook er forbundet til den samme konto, kan du gøre følgende: 1. I Microsoft To Do: .. Åbn To Do-appen. .. Klik på dit profilbillede eller initialerne øverst til højre (på computeren) eller gå til Indstillinger i menuen (på mobilen). .. Der vil stå, hvilken Microsoft-konto du er logget ind med. Notér denne e-mailadresse.
2. I Outlook 2019: .. Åbn Outlook, og klik på Filer i øverste venstre hjørne. .. Under Kontooplysninger vil du se den konto, der er tilknyttet Outlook. .. Sammenlign denne e-mailadresse med den, du har set i To Do.
Hvis de to adresser ikke matcher, kan det forklare, hvorfor dine opgaver ikke synkroniseres.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Lunar-stifter Ken Villum Klausen har kæmpet med søvnløse nætter, men sidder nu på en tropeø og holder sin første ferie i otte måneder: “I de seneste år har jeg været war-time-CEO”