Avatar billede Shamanji Juniormester
Oprettet i dag kl. 11:45 Der er 6 kommentarer

Nokia wifi app

Jeg har en Nokia Beacon G6 router og 2x Nokia beacon 2 som jeg kan styre via Nokia wifi app.

I går tog vi ud for at gå en tur familien og jeg tjekkede appen under vejs uden problemer.

Men i går aftes ved 24 tiden ville jeg lige tjekke igen for jeg har lidt sjove problemer med at beacon 2 nr 2 som ikke er kablet nr 1 er ville skifte med at connect til enten router eller beacon nr 1 som er kablet.

Fik session ended og skulle derfor logge ind igen og har ikke ændret password eller email til appen siden jeg oprettede kontoen.

Da jeg prøvede at logge ind fortalte den mig at email eller password var forkert og efter flere forsøg låste den mit konto i 5-10 minuter derefter prøvede jeg så at resette password og fik så at vide min email ikke var i deres system, hvilken jeg ikke kunne forstå for jeg havde ikke slettet den.

prøvede så at oprette min konto igen med samme email og med lidt ændret password og det lykkedes fint og kunne se alle mine enheder og devises som var connected alt var som før.

Har nogen af jer oplevet det før med Nokia?

For jeg ved ikke hvad der er sket og kan ikke få direkte fat i Nokia, de henviser til Norlys som de samarbejder med.

Alt kører pt men vil gerne vide hvorfor min konto blev slettet.
Avatar billede ebea Ekspert
Skrevet i dag kl. 12:45 #1
Du skal kontakte Norlys, som har leveret den. Jeg har oplevet det samme med den Router, hvor det var BornFiber som leverede den. Men samme problemstilling.
Avatar billede Shamanji Juniormester
Skrevet i dag kl. 13:49 #2
Har snakket med dem de siger at jeg skal snakke med Nokia.

Prøver jeg at kontakte Nokia's chat bliver jeg smidt af helle tiden og der står we just missed you try again later, det har jeg så prøvet uden held.
Avatar billede ebea Ekspert
Skrevet i dag kl. 14:25 #3
#2 - selvfølgelig skal de svare på dette, hos Norlys. De har jo leveret produktet (selvom det er et Nokia produkt), og Norlys er jo uden for enhver tvivl, dem som skal levere supporten.
Forbindelsen mellem Router og Fiberleverandør, og så dig, er jo ikke Router producentens ansvar. Nokia i dette tilfælde, har jo kun solgt produktet tl Norlys, og evt. tvister/problemer med produktet i den sammenhæng, skal jo løses mellem Norlys og Nokia, og ikke hos slutbrugeren.

Så skru “bissen” på over for Norlys, og forklar sammenhængen.
Desværre sidder der ofte i support afdelingen, ganske uerfarne personer, til at servicere kunderne. Men heller ikke det, skal blive kundens problem, men Norlys.
Avatar billede Shamanji Juniormester
Skrevet i dag kl. 14:33 #4
ved det godt prøvede også men de lagde på :(
Avatar billede claes57 Ekspert
Skrevet i dag kl. 19:09 #5
Via https://norlys.dk/kundeservice/internet/ - så er der jo kun tilbage at give negativ anmeldelse via data, som fx google også ser.
Det er billigere for norlys at stoppe en utilfreds kunde end det er at rette et problem med deres varer.
Avatar billede Shamanji Juniormester
Skrevet i dag kl. 19:19 #6
Ok, vil gøre det senere da jeg lige er i byen, men tak :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





White paper
Sikkerhed gjort enkelt: Beskyt din virksomhed direkte i browseren