Avatar billede richardsen Juniormester
Oprettet i går kl. 11:11 Der er 6 kommentarer

Login på jv.dk

Hej,
Jeg har et underligt problem med jv.dk som jeg er abonnent på.

Der er ingen problemer med at logge på via min PC og smartphone.

Derimod kan jeg ikke logge på via mit Samsung smart-tv QE55Q70T.
Alt er opdateret.
Kan fint kalde jv.dk frem på skærmen og når jeg trykker på login får jeg log ind skærmen frem og indtaster email adresse og password.

Her sker så det mærkelige : login knappen forbliver nedtonet og er altså ikke aktiv.

Kundeservice hos jyskfynske medier svarer bare : har du prøvet at opdatere dit tv og nulstille dit password ?

JA - det er gjort flere gange - endda gendanne fabriksindstillinger og opdatere igen.

Jeg kan fint logge ind på andre sider - webshops f.eks.

Er der nogle nørder herinde som kan gennemskue dette ?
Avatar billede richardsen Juniormester
Skrevet i går kl. 15:38 #1
Glemte lige at sige at det HAR virket indtil 17/9-24 hvor JyskFynske Medier opdaterede app og webside.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
Skrevet i går kl. 16:20 #2
Bliver Log ind nedtonet efter du klikker på knappen, eller er den nedtonet imens du indtaster email og adgangskode?
Avatar billede richardsen Juniormester
Skrevet i går kl. 16:32 #3
Den er nedtonet mens jeg indtaster email og adgangskode og forbliver nedtonet.
Avatar billede richardsen Juniormester
Skrevet i går kl. 16:35 #4
I loginboksen kan man også nulstille/ændre kodeord ved at trykke på en knap, hvorefter der ankommer en email med link at at nulstille/ændre.

Email'en ankommer godt nok.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
Skrevet i går kl. 16:37 #5
Jeg kan kun forestille mig, at der efter opdateringen af deres hjemmeside, må være kommet et script som din browser i TV'et ikke længere understøtter. Dvs. at du nok skal vente på en opdatering fra Samsung.
Avatar billede richardsen Juniormester
Skrevet i går kl. 16:44 #6
Ja - det er da en stor mulighed for at det er der hunden ligger begravet.
Jeg har endnu et skud i bøssen.
Datter og svigersøn har en lidt nyere model af tv'et.
Så jeg vil prøve om det går derfra og så skal jeg nok vende tilbage.