Avatar billede Mariann Juniormester
24. september 2024 - 14:16 Der er 3 kommentarer

Outlook kan ikke importere Gmails

Jeg har oprettet en gmail, som jeg vil bruge i Outlook. Når jeg trykker send/modtag kommer følgende linje "Synkroniserer mapper, der abonneres på for (min gmail)", men mine gmails kommer ikke ind i indbakken. Enkelte gange er der dog kommet mails.
Avatar billede INK Ekspert
24. september 2024 - 19:10 #1
Nu har Microsoft jo været så genial, at navngive mange forskellige apps med det samme navn Outlook: Outlook(classic), Outlook(new), Outlook365, Outlook 2019, Outlook 2021 osv. Hvis nogen skal have en chance for at hjælpe dig må du derfor oplyse hvilken version af Outlook, du taler om.
Avatar billede Mariann Juniormester
24. september 2024 - 21:29 #2
Sorry, det er Microsoft Office Professional Plus 2021.
Avatar billede INK Ekspert
24. september 2024 - 21:49 #3
Jeg ville slette kontoen i Outlook, og derefter oprette den igen. Men denne gang skal du gå i kontrolpanel og oprette kontoen under "mail". Af mærkelige grunde, så virker det bedst, når det er oprettet på denne måde.