Avatar billede tobiasandersen Praktikant
Oprettet i dag kl. 08:56 Der er 3 kommentarer

Problem med WordPress-installation via One.com's 1-klik installation 🚨

Hej alle 🙋‍♂️,

Jeg forsøger at installere WordPress på One.com ved hjælp af deres 1-klik installation, men jeg får konstant en fejlmeddelelse om at prøve igen senere. Jeg skal bruge WordPress på et subdomæne i forbindelse med mit studie, og det haster ⏳. Jeg har tidligere opsat mange sider manuelt ved at overføre filer til de rigtige mapper, men jeg er lidt på bar bund her, da jeg ikke har oplevet denne type fejl før 🤔.

Jeg har allerede fået bekræftet, at mit ".dk" domæne er aktiveret af Punktum.dk, og jeg har haft fat i One.com's support i en uge nu, men intet er sket 😤. Er der nogen, der har oplevet det samme, eller har forslag til, hvad der kan være galt? Alle råd modtages med kyshånd! 🙏

På forhånd tak! 😊
Avatar billede puren Ekspert
Skrevet i dag kl. 09:09 #1
Der er jo en oversag til det er billigt har du prøvet en manuel installere?
Avatar billede tobiasandersen Praktikant
Skrevet i dag kl. 09:19 #2
Nu har vi ikke selv valgt udbyderen da det er studiet. De vil havde vi installere det på denne måde.
Avatar billede puren Ekspert
Skrevet i dag kl. 09:26 #3
Så må du jo gå tilbage til dem der har bestemt og sige “kan ikke gøre da one har problemer med deres service”