Avatar billede Janove Praktikant
Oprettet i dag kl. 14:35 Der er 3 kommentarer

eftersøger pinnacle14 ultimate

Der er gået ged i mit elskelige pinnacle 14 ultimate videoredigeringsprogram.
Jeg tror, at der er gået kuk i dets interne program, og jeg ved ikke om man kan nulstille det. derfor søger jeg DET SAMME PROGRAM, gerne med cd installerings cd. jeg er villig til at betale for det.
Med venlig hilsen
Jan Nielsen
Kirke Hyllinge
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet for 27 minutter siden #1
Er programmet i en download version, eller med en installations cd?
Jeg gætter på det første.
Hvis du afinstallerer programmet, og du har købt det via Pinnacle, til download, så vil jeg stemt mene at du kan geninstallere programmet.
Ved købet har du oplyst din e-mail adresse, og har oprettet en konto. Betalingen er sket betalingskort, og du har derefter fået en mail, med et link, til downlad af programmet.
Det har jeg selv prøvet adskillige gange, dog ikke med Pinnacle, af den simple årsag at jeg ikke har Pinnacle installeret, men proceduren er den samme.
Avatar billede claes57 Ekspert
Skrevet for 26 minutter siden #2
nyeste v 26 koster 614kr, så giv ikke mere for en udgået version.
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet for 18 minutter siden #3
Siden ser således ud:

https://ibb.co/xC0sB8d

Håber det vil lykkes.🤞