Avatar billede nu_igen Guru
Oprettet i dag kl. 19:13 Der er 2 kommentarer

Hvem kan redigere en video for mig ?

Hej. Jeg har for nogle år siden Lavet min første video. Dengang i 2016 havde jeg lige fået mit kamera og fik desværre alt for meget vindsusen med i videoen. Videoen blev taget på min fødselsdag og viser vagtskiftet på Fredensborg, hvor vores barnebarn var garder og stod vagt. Jeg fik nogle rigtig gode klip,og billeder,  Videoen er lagt på YouTube,  Jeg har alle filer, men vil gerne have
Denne video redigeret af en, der kan gøre det mere professionelt.
Hvem kan hjælpe ?
Avatar billede nu_igen Guru
Skrevet i dag kl. 19:39 #1
Det er denne video + 1 mere det drejer sig om.
https://www.youtube.com/watch?v=yQr3eguQnKQ

Får år tilbage har jeg lavet en anden video, som jeg ikke kan finde. Jeg kender mit YouTube logon … elller hvad det nu hedder, et navn jeg selv har kreeret.

Ph ha, tror at alderen trykker. :-(
Hvem kan hjælpe mig ind på mine YouTube sider?
Avatar billede nu_igen Guru
Skrevet i dag kl. 20:18 #2
Nu fandt jeg den sidste video, som nok er den bedste, fordi garderen vovede et lille smil i slutningen af videoen. Åh, hvor ville jeg gerne have den mere profi,
Garderen har nu en søn på 4 år, som ville være glad for at se sin far.
https://www.youtube.com/watch?v=x1n5YnA8Nuk
Med venlig hilsen - Ingeborg