Avatar billede AlbertK Praktikant
23. august 2024 - 15:54 Der er 3 kommentarer

Periodisk lang responstid

Min hjemmeside fungerer godt, men jeg oplever stadig periodisk lang responstid. Jeg har allerede optimeret billeder og aktiveret caching, men problemet er der stadig. Jeg har også forsøgt at minificere CSS og JavaScript, men vil gerne dobbelttjekke, om jeg har gjort det korrekt. Hvilke andre metoder eller værktøjer kan jeg bruge til at identificere og løse årsagerne til langsom responstid? Erfaringer med serveroptimering eller CDN-løsninger ville også være meget nyttige.
I kan selv tjekke på https://www.raskrask.dk, det er i forløbet igennem bookingssystemet at der ofte er en længere responstid end jeg kunne ønske mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2024 - 16:16 #1
Booking fejler ikke noget i Firefox.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. august 2024 - 18:41 #2
Personligt vil jeg ikke give en hjemmeside klik på et så vagt grundlag. Kan du komme evt fejl lidt nærmere?
Avatar billede nopsen Ekspert
Skrevet i går kl. 21:48 #3
albert kirk iversen er kun interesseret i at få flere kliks på siden og udnytte eksperten til formålet, ikke ligefrem god reklame for firmaet med den opførsel.