Avatar billede Betina Novice
Oprettet i dag kl. 16:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cromecast til Samsung tv

Jeg har et gammelt Samsung tv, + 10 år. Kan jeg tilslutte cromecast og bruge det som smart tv?
Jeg har lige fået opsat boks til fiber, men den sidder i et andet rum og jeg vil gerne undgå hul i væggen og en masse kabler og ledninger, jeg bor til leje.
Jeg har absolut ikke forstand på teknik😊
Dbh
Betina
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 17:09 #1
Kort og godt, ja.

Men jeg ville klart vælge den der hedder Google tv med Chromecast (eller omvendt), da den giver mange flere muligheder.

Den sættes i HDMI porten på dit tv, og styres med en fjernbetjening, så du ikke behøver din telefon eller tablet.
Avatar billede Betina Novice
Skrevet i dag kl. 17:41 #2
Det er jeg pænt glad for😊
Skal jeg så bare anskaffe mig en cromecast med Google tv?
Eller er der andet?
Er det en stor udskrivning?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet for 47 minutter siden #4
Nej, løsningen er nærmest latterlig billig - som du kan se øverst på Elgigantens side som der linkes til her over, koster den kr 339,- - det kan de fleste klare...

Bemærk at det skal være inden for kort tid, da den netop er udgået af produktion, og  kun sælges "så længe lager haves"... - det er til fordel for en større og dyrere model, de færreste har brug for. Desværre.
Avatar billede Betina Novice
Skrevet for 28 minutter siden #5
Måske jeg bare skulle springe ud i det og købe den nyeste😊
Avatar billede Betina Novice
Skrevet for 23 minutter siden #6
Tusind tak til jer begge😊