Avatar billede Peter Olsen Seniormester
Oprettet i dag kl. 14:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tredjepartsprogrammer Windows 10

Er det overhoved nødvendig at opdatere tredjepartsprogrammer i dag!
Før i tiden havde jeg et program til det, men det virker som om at de fleste
( hvis ikke dem alle ) holder sig selv opdateret.

Vh Peter
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 15:20 #1
Ja, hvis du jævnligt bruger programmer der ikke opdaterer sig selv.
Nej, hvis du sjældent bruger programmer der ikke opdaterer sig selv, og ikke har noget kørende i baggrunden.

Ang. program til at opdatere med, så husk den lille hemmelige kommando som de færreste kender til... - start en kommandoprompt med administrative rettigheder, og skriv:

Winget upgrade --all

(Med to bindestreger).

Det vil opdatere alle kendte produkter.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
Skrevet i dag kl. 16:05 #2
Du er en ven af folket 😁. Der var en del der skulle opdateres.

Vh Peter