Avatar billede Karoline Praktikant
Oprettet i går kl. 21:39 Der er 1 kommentar

XSPF filer

Hej

Er der nogen der ved hvordan jeg får konverteret en XSPF fil? Det drejer sig om en fil af en telefonsamtale der er optaget som er sendt i XSPF format. Jeg er med på at en XSPF fil kun indeholder tekst, har da også haft den åben i et text-editor program. Har også fået den laver til en M3U playliste gennem VLC, men kan stadig ikke få afspillet noget lyd?

Er ikke den store tech-haj, så hvis nogen ved hvordan man fixer det ville det være en kæmpe hjælp
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet i går kl. 21:55 #1
Jeg har fundet dette link:

https://videoconvert.minitool.com/video-converter/xspf-file.html

Håber det kan være en hjælp.