Avatar billede Kenneth Kirsgart Juniormester
Oprettet i dag kl. 16:52 Der er 3 kommentarer

Flextids registrering

Hej Eksperter!

Jeg leder efter et simpelt flextidsskema hvor jeg kan angive komme tid, gå tid, norm tid og med eller uden betalt frokost, og skemaet så beregner mertid eller tidsforbrug fra flex saldoen.

Er der nogen der ligger inde med noget?

Jeg har forsøgt at lave det, men kan ikke få excel til det, da den fejler ved minus klokkeslet.

På forhånd tak!
Avatar billede ebea Ekspert
Skrevet i dag kl. 17:39 #1
Det ville være bedre, hvis du uploadede det skema du har.
Som du har opdaget, kan Excel ikke håndtere negative timer, uden at du får en masse #### tegn.

En måde at håndtere det på, er at du inkluderer dage i dine timeberegninger.
Avatar billede bjarnehansen Mester
Skrevet i dag kl. 18:13 #2
eller brug 1904-datosystem under indstillinger
Avatar billede bjarnehansen Mester
Skrevet i dag kl. 18:22 #3
ellers må du nok som ebea skriver upload dit ark, brug evt. dropbox