Avatar billede jpc1 Juniormester
11. maj 2024 - 18:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

windows tablet står på en anden adresse

Hej jeg har en windows tablet står på en anden adresse som jeg gerne vil have fjrenstyring på hvordan gør jeg det og helst gratis kan ikke bruge team viewer mvh JPC
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. maj 2024 - 19:17 #1
Først vil jeg indrømme at jeg ingen forstand har på dette emne. Men jeg har fundet noget du måske kan bruge:

https://support.google.com/chrome/answer/1649523?hl=da&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Avatar billede jpc1 Juniormester
11. maj 2024 - 20:01 #2
Hej Erik tak for svar jeg har prøvet chrome fjernskrivebord det der er problemet med det er at der skal være en til stede på fjernpladsen da der skal en ny kode til hver 30min. så det skal være et program som jeg kan til gå som ligger på windows tableten helst gratis
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. maj 2024 - 20:47 #3
Jeg må desværre indrømme at jeg er helt blank på dette område, men der er sikkert nogle hjælpsomme sjæle her på eksperten, der både kan og vil hjælpe dig videre.
Avatar billede jpc1 Juniormester
11. maj 2024 - 21:06 #4
det håber jeg Tak for du tog dig tid
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. maj 2024 - 22:16 #5
Anydesk.com er gratis for private, ligesom TeamViewer.
Ellers er det gratis ultra VNC fortsat gratis. Et af de ældste Remote værktøjer.

Men Google desktop virker nu også fint med fast kode. Alt er et spørgsmål om konfiguration.
Avatar billede jpc1 Juniormester
11. maj 2024 - 22:46 #6
Tak Ole jeg kiggede lige lidt mere på Google desktop og fandt ud af at bruge den det ser ud til at virke Anydesk.com tjekkede jeg de koster også penge forsat god weekend mvh JPC
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. maj 2024 - 23:57 #7
Anydesk er, som TeamViewer, gratis for private.
Avatar billede kulawig Professor
13. maj 2024 - 07:49 #8
RustDesk

er en robust og alsidig klon af TeamViewer , og man kan sætte sin egen Relæ server op