Er der nogen der kan hjælpe * Når jeg er på Facebook og trykker på Marketplace, skriver den ** Marketplace er ikke tilgængeligt for dig * Jeg har prøvet alle løsninger som Facebook henviser til ligeså sendt appel adskillige gange- det er både på computer, iPad og tlf. Har forsøgt alle de stillede løsningsforslag og har gennemgået min profil og har ikke nogen varer til salg der ikke må sælges dette sted - kan bare ikke komme ind på Marketplace. Takker hvis nogen kan hjælpe.
Det kunne lyde som om at du har valgt den "frie" Facebook, da alle blev bedt om at tage stilling til om de fortsat ville betale kontingent med deres data.
Uden det tilsagn var der en hel del funktionalitet, der blev begrænset, så der må være et sted i indstillingerne, hvor du igen kan få lov til at sælge din sjæl til FB.
Tak for din besvarelse. Det er forsøgt mange gange - og jeg har været i kontakt med Facebook support via chat 4 gange. De kan ikke hjælpe og slutter bare chatten.
1. punkt hvor jeg skal kontrollere min adgang til Marketplace. Får en besked på skærmen hvor der står, at min adgang til Marketplace ikke er tilgængelig. Det hele startede med, at jeg skulle søge efter en vare på Marketplace og her var alle annoncer pludselig fra Houston, USA. Jeg har ikke været i USA og har kontrolleret at mit land/region er Danmark. Kort tid efter var min adgang til Marketplace ikke tilgængelig og sådan har det været i 3 uger. Min Facebook konto/profil har ikke været hacket.
Tak Betina og CRKrogh : Jeg har prøvet alle løsninger som Facebook henviser til ligeså sendt appel adskillige gange- det er både på computer, iPad og tlf. Har forsøgt alle de stillede løsningsforslag og har gennemgået min profil og har ikke nogen varer til salg der ikke må sælges dette sted - kan bare ikke komme ind på Marketplace. Ligeså forsøgt at skrive til facebook på alle hjælpeløsninger. Jeg hører INTET fra dem. Det kan ikke være rigtigt at man skal starte forfra med at slette sin profil. Jeg har ikke haft adgang til Marketplace i nu ca. 2 måneder, og man kan ikke sende appel når man ikke har noget til salg. Jeg ved ikke hvor man skrive til facebook direkte for hjælp til dette, dette kan jeg ikke finde nogen steder. Har også forsøgt med alle mulige hjælp fra google med hjælpe videoer. ??. Takker hvis nogen kan hjælpe
Det lyder til at Marketplace 'tror' at du er i Houston, så prøv lige (på en stelefon) at ændre lokation:
Gå ind på Marketplace (midt nederst). Vælg lokation øverst til højre ('knappenålen'). Prik på kortet og se om der nu dukker mere relevante annoncer op.
Hvis dette vil spille, så skal du logge helt af ALLE enheder, du er logget på, så burde den samle den nye lokation op på PC.
Leo: For mig er det helt det samme problem - og jeg har også gjort alt det du skriver. Håber stadig på et mirakel, for oprettelse af en hel ny facebookside vil være ret drastisk.
Den skriver.: Se nedenfor, og jeg har forsøgt alle de forslag, der gives på hjælpesider, og alle guider.:
Indsat.:
Marketplace er ikke tilgængelig for dig Du vil måske se denne besked, hvis du er blevet medlem af Facebook for nylig, hvis Marketplace ikke er lanceret i dit land, eller hvis din konto ikke opfylder vores berettigelseskrav. Du kan læse mere under Hjælp.:
...og husk lige, inden I roder med det, at logge ALLE andre enheder ud, så de ændringer I laver, ikke bliver overskrevet af noget snavs fra en anden enhed.
Jeg har også forsøgt at rydde dette flere gange, og det hjælper ikke. Det må være Facebook der har lukket ned for min adgang til Marketplace. Er der nogen der ved hvordan man kan komme i kontakt til Facebook , - mail , chat tlf :.m.v Tusind tak for din tid CRKrogh,, også til Betina..
Du kan som bruger IKKE komme i direkte kontakt med FB på nogen måde.
Eneste direkte (lidt sporadiske) kommunikation, der er med (eller fra) FB, lader til at være når Nyhederne har helt til at klemme deres nordiske kommunikationschef op i et hjørne.
Leo: Jeg har i sidste uge købt et abonnemet ved Facebook - Meta Verified - der giver nogle fordele, herunder mulighed for support via chat. Det koster kr. 100,- pr. måned. Jeg har henvendt mig flere gange og de svarer ret hurtigt, men er ikke til nogen hjælp, så det vil jeg afmelde igen.
Jeg er ude i nøjagtig det samme - jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilke regler jeg skulle have forbrudt mig imod. Og jeg kan heller ikke råbe FB op - har prøvet alle ovennævnte muligheder for kommunikation. Og ja, at skulle oprette sin profil på ny er næsten uoverskueligt :-( Så jeg håber, at nogen finder en løsning Mvh Conny
Hej Conny - lige præcis det samme hos mig, det er åbenbart helt umuligt, men rigtigt ærgerligt, er der dog ikke en eneste - der kan hjælpe ?? Takker Venlig hilsen Leo Nielsen
Jeg har skrevet en (dårlig) anmeldelse af Facebook på Trustpilot - og der kan man sætte hak for, at man vil have sendt anmeldelsen til Facebook. Ikke fordi, jeg tror, at jeg får noget svar 😢 Der er allerede nogle stykker, som har anmeldt dårligt om dette fænomen. Og hvis vi nu er mange nok, som bombarderer FB med dårlige anmelderser, så kunne man jo håbe....
Har nu været lukket ned fra markedsplace og alle andre køb og salg grupper i 3 uger - aner Ikke hvad jeg har gjort 🥲 vildt frusterende og ønsker ikke at lave en helt ny profil 🥲🥲🥲 Hjælp 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰
Desværre har jeg også fuldstændig samme problem og har ikke haft adgang i 3 mdr. Nu. Mærkeligt at der ikke er mulighed for at få rusket op i nogle der løser dette 🤔 Håber på et mirakel snart for det er frustrerende.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.