Avatar billede ExcelJ95 Seniormester
09. januar 2024 - 12:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WIX Website: Skjulte subpages fremgår stadig

Hej.

Jeg har en Wix premium website, hvor jeg har en nogle subpage jeg har skjult med 'hide' funktionen.

Dog er der en subpage, som stadig fremgår efter jeg har aktiveret hide og published.

Nogen der kender til dette problem og med en god løsning? :)

Pft.
Avatar billede Kristian Ole Rørbye Juniormester
13. juni 2024 - 02:10 #1
Hej,

Det lyder irriterende, at din skjulte side stadig vises. Her er et par ting, du kan prøve:

1. Sørg for, at siden faktisk er gemt i sidemenuen under "Menu & Pages".
2. Tjek om siden stadig er linket fra andre sider eller menuer.
3. Ryd din browsercache eller prøv at åbne siden i en inkognito-/privat vindue for at sikre, at det ikke er en cache-problematik.
4. Hvis siden stadig er synlig, kan det være en god idé at kontakte Wix support for yderligere hjælp, da der kan være en teknisk fejl.

Håber det hjælper, og held og lykke med din hjemmeside!

Mvh.
Kristian fra https://gratis-hjemmeside.com/
Avatar billede jonasjoergensen Juniormester
19. juli 2024 - 17:37 #2
Prøv at besøg sitet i inkognito tilstand i din browser eller fra en browser du ikke har besøgt sitet med før.

Det kan være din egen PC, der viser en gammel cachet version