Avatar billede 16610LV Praktikant
15. november 2023 - 21:38 Der er 2 kommentarer

Un-locke Amplifi Mesh point og router

Jeg har et AmpliFi netværk derhjemme bestående af én Router og 4 Meshpoints. Jeg vil gerne udvide antallet af Mesh Points og har købt et kit med en router og 2 mesh points. Men jeg kan ikke tilføje dem mit system. Jeg har læst mig frem til, at når man køber et kit, så er de låst til hinanden og kan ikke tilføjes et andet netværk. Det lyder meget uhensigtsmæssigt.

Spørgsmålet er; Er der nogen der har en løsning til hvordan jeg kan unlocke mine nye meshpoints så de kan tilføjes eksisterende netværkssetup?
Avatar billede puren Ekspert
15. november 2023 - 22:24 #1
LOL ja undskyld for at tage lidt pervers glæde i din sorg men tro bare jeg holder jeg til mikrotik det er på ingen måde simplet men det virker
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. november 2023 - 12:03 #2
Når de har startet tilværelsen som bundle, kan de ikke tilføjes andet.