Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. august 2023 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne alle lyde fra Galaxy A14 5G Samsung (Undtagen ringetone og SmS lyd)

Fjerne alle lyde fra Galaxy A14 5G Samsung (Undtagen ringetone og SmS lyd).
*
Jeg har fået ny telefon -
(Men det var der nu også på den gamle Galaxy 7 ...
*
Hvad ?
Jo der kommer en lyd (flere lyde ?) - Af og til ...
*
Og det er ikke fra en ny SmS eller ringelyde - som jo skal være der !
*
Jeg kigger på Mobilos :  - Er det en SmS ? = Nej !
*
Hvad er det så ?
Måske noget fra Facebook ?
*
Eller noget andet ?
*
Men :
Hvordan han man blive fri for alle lyde -
Undtagen Ringelyd og SmS lyd ?
*
God Torsdag til jer, derude ... Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. august 2023 - 18:25 #1
Hej ikke-ekspert

Jeg vil ikke spille Kloge-Åge, for jeg er mere eller mindre blank på området.
I stedet har jeg søgt lidt på YouTube og har der fundet nogle videoer der forhåbentlig kan være med til at løse dit problem.

https://www.youtube.com/results?search_query=Fjerne+alle+lyde+fra+Galaxy+A14+5G+Samsung+
Avatar billede Erik K Ekspert
24. august 2023 - 18:29 #2
Det er jo nemt, at fjerne alle lyde på en gang, men da du vil beholde ringetone og lyd ved modtagelse af sms er det lidt mere bøvlet, men nemt.
Det kan se en smule anderledes ud på en Samsung, men i store træk er fremgangsmåden søledes:
Gå i Indstillinger > Apps > Alle apps
De apps du har installeret og ikke vil have notifikationer fra, åbner du og ser, hvad der står under notifikationer. I de fleste tilfælde skal der stå Fra, hvis det er det man ønsker - står der andet, klikker man på Notifikationer og ændrer det til fra.
Da du vil have lyd ved sms springer du bare over appen beskeder eller hvad den nu hedder på en Samsung.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. august 2023 - 19:30 #3
Mange Tak - ErikHg + Erik K - Jeg kigger på det - Men = Tak ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. august 2023 - 11:45 #4
Tak til jer begge - Gode forslag