Avatar billede Christina Hansen Praktikant
29. juli 2023 - 09:53 Der er 1 kommentar

Prosonic tv uden billede

Har et prosonic tv som afspiller lydfil på alle mine kanaler. Altså er der intet billede men kun lyd.

Jeg er på ingen måder teknisk.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2023 - 13:31 #1
Siden det er inkluderet Android på tv'et, kunne det tænkes at tage tømme for cache på applikationerne?

Ene hurtig løsning vil være at tage den af strøm fra stik kontakten og tilslutte den igen til strøm. Derefter sørge for at OS for tv'et er opdateret inkluderende og sørge for applikationerne er opdateret?

Måske har andre denne model og kan give dig forslag. 🙃 Jeg hopper af her.