Avatar billede arnepedersen Forsker
31. maj 2023 - 09:08 Der er 7 kommentarer

Slettede filer i iCloud

Jeg er kommet til at slette nogle Excel filer for en uges tid siden i iCloud. og desværre slettede den også filerne på min PC. Nu kan jeg ikke genskabe dem. Appel sige de kan genskabes inden for 30 dage, HVAD GØR JEG?
Ps. Det er meget vigtige filer. Hulk.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2023 - 10:42 #1
gå ind på https://www.icloud.com/recovery/ (du skal logge ind på din konto)
der bør filer ligge i kassen 'gendan arkiver'
(jeg bruger selv onedrive, så har ikke slettede filer at teste på)
Avatar billede arnepedersen Forsker
31. maj 2023 - 11:28 #2
Desværre Claes, Den er tom.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2023 - 13:39 #3
jeg har testet med at placere en fil på icloud/pages, og slette den. Jeg kunne på icloud se, der var en fil som kunne gendannes, og ved klik på den, så virkede det.
Er du sikker på, at du har slettet filerne fra din icloud-mappe (dvs et sted under typisk C:\Users\[dit windows brugernavn]\iCloudDrive\ ) og ikke fx onedrive?
Avatar billede arnepedersen Forsker
31. maj 2023 - 15:19 #4
Jeg er bange for du har ret, det er måske i Onedrive. Der har jeg heller ikke noget i papirkurven. Har du et godt råd?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2023 - 16:15 #5
har du set i https://onedrive.live.com/ (login der) og papirkurven i venstre side.
Det er nok sidste chance...
Avatar billede arnepedersen Forsker
31. maj 2023 - 17:00 #6
Desværre, den er også tom.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2023 - 17:50 #7
surt...