Avatar billede JackSchade Praktikant
22. februar 2023 - 17:04 Der er 3 kommentarer

Ødelagt ladeport

Hej derude. Jeg tror ladeporten på min bærbare pc er kaput - kan det fikses?
Efter at have mistænkt opladeren for at være problemet, og prøvet to andre ladere er min konklusion at det er selve ladeporten.

Spørgsmålet lyder på om det kan fikses og hvis ja, hvad ville det ca. komme til at koste?
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. februar 2023 - 17:16 #1
man kan fikse meget idag men det er desværre ikke billigt, det her er fra en tilfældig side jeg fandt på google
Udskiftning af defekt ladestik eller reparation af ladestik koster Kr. 1.200,-
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. februar 2023 - 19:59 #2
Jeg har indsat et link, til et pc-værksted. Men som der står i #1 så koster det. Det er også afhængt af opbygning af den enkle maskine.

https://www.gladteknik.dk/ladeport-er-gaaet-i-stykker/

Jeg har ingen erfaring med firmaet (har heldigvis aldrig oplevet problemet med deffekt ladestik)

Der er indleveringssteder på Sjælland samt i Malmø, men ingen vest for Store Bælt.

Håber at "patienten" kan blive frisk igen🤞
Avatar billede puren Ekspert
23. februar 2023 - 01:24 #3
ville jo hjælpe lidt hvis vi viste hvad det var for en (mærke, model)

og kan du skifte den selv hvis du har delen?

jeg er okay fix på fingerne så til min lenovo 20BE kan jeg købe delen på ebay til 100kr jeg skal så lige selv bruge et par timer til at sætte den i

så et skøn ville være at det ville koste 2500 på et værksted 2000 for arbejdes tid og 500 for stumpen, så er det så også orginal men gør det den bedre (hvem ved??)