Avatar billede Magne olsen Praktikant
21. februar 2023 - 18:54 Der er 2 kommentarer

passer et asus gtx 970 strix på et gigabyte b450m

hej

skal købe et grafik kort som passer på mit motherboard men ved ikke hvad der passer ville derfor høre om et asus gtx 970 strix passer på et gigabyte b450m
:)
Avatar billede milter Ekspert
21. februar 2023 - 20:32 #1
Hvorfor vil du købe et grafikkort, som er 7-8 år gammelt?

Men, det kan godt bruges på bundkortet, hvis du har en strømforsyning på minimum 500Watt og en 2x 6-pin PCIE-ledning til at forsyne den med strøm fra strømforsyningen.
Avatar billede Magne olsen Praktikant
21. februar 2023 - 22:16 #2
tror heller ikke jeg køber det alligevel