20. februar 2023 - 09:18 Der er 2 løsninger

Battlefield 1942

Jeg har et gammel spil "Battlefield1942"
Som jeg gerne vil have gang i.
Ved bare ikke helt hvordan jeg får det til at virke.

Havde for et par år siden installeret det på en pc, men kunne ikke finde servere inde i spillet.

Så hentet jeg Origin  og fik det oppe at køre den vej igennem. (dog med et begrænset antal spil-servere), men en dag gik der kuk i systemet. og jeg kan simpelthen ikke huske hvad jeg gjorde dengang for at få gang i det.

Nogle der kan hjælpe?
20. februar 2023 - 11:34 #1
Lige et tillæg til mit opslag
Når jeg køre spillet gennem EA (før hed det Origin)
Kan jeg godt starte det op, men hver jeg trykker på multiplayer fryser hele skærmen...
Avatar billede kurtba Ekspert
20. februar 2023 - 22:00 #2
Det er jo et gammelt spil, så derfor kan der nok være nogle problemer i forhold til de nyere windows.
Jeg kan se, at der er flere, som kommer med mulige løsninger.
https://www.bing.com/search?q=battlefield+1942+windows+10&cvid=add912e36ea24cc498bd4bfddd0e3683&aqs=edge.0.0l9.11830j0j1&pglt=171&FORM=ANNTA1&PC=ASTS