Avatar billede Leo Vilfred Novice
16. februar 2023 - 16:59 Der er 4 kommentarer

Har folk dele til overs

Hejsa jeg er en 13 årig knejt som elsker  at bygge computere men er sku ikke den rigeste person så hvis der er nogen mennesker der har nogen dele di ikke bruger mere hvilke jeg med glæde komme ud og hente dem hvis det ikke ligger alt for langt væk fra København  på forhånd tak Leo 😀👍🙏
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. februar 2023 - 20:33 #1
Du kan ikke bare bygge en computer, når du ikke ved om delene passer sammen.
Der er mange ting at tage hensyn til.
Selv om delene fysisk passer sammen, er det ingen garanti for, at de kan samarbejde.
Det er heller ikke givet at der findes drivere. Er der tale om ældre hardware kan dette ikke altid fungere sammen med nyere Windows versioner......osv osv.
Avatar billede Leo Vilfred Novice
16. februar 2023 - 22:19 #2
Hej da jeg allerede har bygget en computer har jeg nogenlunde styr på hvad for nogen dele der passer sammen dog er den computer jeg selv har bygget en meget Low end pc ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. februar 2023 - 22:35 #3
Èn computer skriver du.
Der er rigtig mange faldgruber ifm. at bygge en computer.
PSU´ens min. ydelse i Watt, GPU´ens effektbehov, CPU´ens kompatibilitet, RAM typen, bundkortet......
Avatar billede Leo Vilfred Novice
17. februar 2023 - 10:01 #4
Det er dog mest et fritids projekt så det gør ikke noget hvis delende ikke passer sammen i første ende