Avatar billede bmk1971 Juniormester
27. januar 2023 - 10:50 Der er 1 kommentar

Webbrowser som kører som service og giver lyd når der sker ændringer

Hejsa.

Jeg vil høre om der findes et program som er en browser. Den skal gerne køre som en service. Hvis der sker ændringer på hjemmesiden vil der komme med en ændring vil der komme en lyd og blive maksimeret. Jeg ser frem til en løsning
Avatar billede bvirk Guru
28. januar 2023 - 09:25 #1
curl eller wget som del af et program. De er ikke nogen service og det er 'noget' som starter browser, og giver lyd heller ikke - det er et program.