Avatar billede Henrik2023 Praktikant
10. januar 2023 - 16:37 Der er 5 kommentarer

Acer swift 3 oplader ikke?

Hej.
Jeg har lige købt en brugt computer, der er et par år gammel.
Model: Acer Swift 3 (SF315-41g).
Der er lige kommet nyt batteri i, men den vil stadigvæk ikke lade.
Computeren kan godt starte op med stikket i, men slukker lige så snart man tager det ud igen.
Har også prøvet at sætte det gamle batteri i igen, men det hjalp ikke.
Jeg har ikke prøvet at kommer en anden lader på endnu, hvis det kunne ha skylden i at den ikke vil starte.
Håber nogen måske kunne sige hvad det kunne være så?

Mvh
Henrik2023
Avatar billede 220661 Ekspert
10. januar 2023 - 17:46 #1
At din pc kan køre med oplader i fortæller mig at den fungerer korrekt.
Er alle ledninger monteret på bundkortet?
Det tyder jo på at der ikke sendes strøm til batteriet overhoved. Fejlen kan være opstået da det nye batteri blev monteret.
Avatar billede Peter Guru
10. januar 2023 - 17:53 #2
Bliver laderen varm / lun?
Avatar billede Henrik2023 Praktikant
11. januar 2023 - 00:11 #3
Ja den bliver varm
Avatar billede Peter Guru
11. januar 2023 - 01:58 #4
Bliver den køligere hvis du trækker stikket ud af Pc’en og venter et par timer? Det er for at afgøre om det er i batteriet at effekten afsættes. Under denne øvelse skal laderen hele tiden være tilsluttet 220 volt.
Avatar billede kulawig Professor
11. januar 2023 - 10:59 #5