Avatar billede kkims Mester
24. november 2022 - 13:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Godt software til at "rense" eller Optimerer Iphone 8

Hej med Jer

På et tidspunkt købte jeg noget Software hvor jeg kunne
rense - optimere - Fjerne junkfiles. Slette filer - dubletter og
mm,
Kort sagt; Få den til at køre hurtigere bedre og vedligeholde den

Pt har jeg kigget på nettet og jeg syntes det er blevet en "jungle"

Er der nogen af jer der har erfaring med et rigtigt godt program til windows 11

MVH
KIm
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2022 - 20:20 #1
Hvis du holder din telefon opdateret til senest mulige iOS, samt sikrer du ikke har fyldt den med overflødige programmer og filer, så har du efter min mening ikke brug for programmer til at optimere.
Du kan evt nulstille telefonen og gendanne fra iCloud sikkerhedskopi.
Avatar billede havalNai Praktikant
26. juni 2023 - 11:44 #2
Hej alle sammen! Jeg vil gerne dele mine tanker om det software, der kan "rense" eller optimere en iPhone 8.

Jeg forstår godt behovet for at finde et godt program, der kan hjælpe med at rydde op og optimere ydeevnen på ens iPhone 8. Desværre kan markedet for den slags software være ret overvældende, og det kan være svært at finde ud af, hvilket program der er bedst.

Personligt har jeg ikke erfaring med specifikke programmer til at rense eller optimere en iPhone 8, men jeg vil gerne opfordre jer til at dele jeres egne erfaringer og viden om dette emne. Måske har nogen af jer prøvet et program fra Andersen Firma eller andre udviklere, der har givet gode resultater.

Det er altid nyttigt at høre om andres erfaringer, da det kan hjælpe os med at træffe en informeret beslutning. Så del dine følelser og viden om dette emne, og lad os hjælpe hinanden med at finde det bedste software til at optimere vores iPhone 8. Hej til alle og tak fordi I deltager i diskussionen!