Avatar billede valby Ekspert
04. oktober 2022 - 18:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Log on på Eksperten.

Jeg har to computere, en på Wi-Fi og en på kabel.
På den med kabel,gemmes kodeord og adresse, men på den med med Wi-Fi skal jeg indskrive mig hver gang, selv om jeg markerer i "Gem".
Hvorfor gemmes det indkodede ikke der?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2022 - 20:52 #1
Kan browseren være indstillet til at slette alt når du lukker den ned? Også gemte adgangskoder?
Avatar billede valby Ekspert
04. oktober 2022 - 20:59 #2
Det tror jeg ikke, det er i begge tilfælde Firefox.
Avatar billede valby Ekspert
04. oktober 2022 - 21:13 #3
Nu har jeg sat flueben i Seneste aktiviteter, og så må jeg se.
Avatar billede valby Ekspert
04. oktober 2022 - 23:25 #4
Det var ikke den desværre.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2022 - 23:26 #5
1. Kopier adressen eller noter det ned.
2. Gå til 'Program menu'.
3. Tryk på 'Indstillinger'.
4. Tryk på 'Privatliv & sikkerhed'.
-Scroll ned.
5. Tryk på 'Håndter undtagelser...'.
6. Ved adresser ved websted: Indtast adressen eller Indsæt kopieret adresse 'www.computerworld.dk'.
7. Tryk på 'Tillad'.
8. Tryk på 'Gem ændringerne.
-Fremover vil dette huske, at du allerede har logget ind på adressen.

https://ibb.co/mhBSYcz
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2022 - 23:29 #6
Hov, her er billedet
https://ibb.co/QcXrdrb
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2022 - 23:32 #7
Bemærk også ved billedet punkt 5. Venstre side, at der ikke er 'Slet cookies...'.
Avatar billede valby Ekspert
05. oktober 2022 - 12:07 #8
Tak, det vil jeg prøve:-)
Avatar billede store-morten Ekspert
05. oktober 2022 - 12:21 #9
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2022 - 12:37 #10
#7 Hvis du har lavet 'Håndter undtagelser', kan du sagten have 'Slet cookies...' flueben ved punkt 5 venstre side.

-Netop lige testet dette.

Dette vil stadigt huske den hjemmeside du har tilladt, at du allerede har logget ind.

-Alt andet cookies vil blive slettet, fordi de ikke er med på listen af 'Håndter undtagelser'.
Avatar billede valby Ekspert
05. oktober 2022 - 21:25 #11
#5
Jeg har lige afprøvet dit forslag, men man kan slet ikke skrive i Håndter undtagelser-
Avatar billede valby Ekspert
05. oktober 2022 - 21:28 #12
Jeg prøver at afinstallerer Firefox helt med Revo uninstaller, og geninstallerer.
Avatar billede valby Ekspert
05. oktober 2022 - 21:46 #13
En geninstallation af Firefox klarede problemet.
Men mange tak for forslagene. 😁