Avatar billede morjannie Praktikant
13. juli 2022 - 13:15 Der er 6 kommentarer

Ekstern Harddisk

Min dejlige Free Agent eksterne harddisk har ikke virket længe.
den lyser og´alle porte er prøvet men den vises ikke på min pc. Det er en fra Seagate
Jeg har jo masser af billeder og breve derpå, så øv
Hvad gør jeg???
Hilsen  Jannie
Avatar billede kulawig Professor
13. juli 2022 - 15:42 #1
Den har måske "bare" tabt Drev bogstavet

gå ind i

Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Administration

start

Computeradministration

ud for Lager tryk på Diskhåndtering

se om der er en disk uden drev bogstav (PIL IKKE ved Disk 0)

den kan f.eks hedde "Disk 2 flytbar"

hvis der ikke er tildelt et bogstav, kan du højerklikke og  tryk "skift drevbogstav og sti"

tildel den f.eks x:
Avatar billede morjannie Praktikant
13. juli 2022 - 19:52 #2
Hej og tak for svaret. Jeg vedlægger et billede af min diskhåndtering og  et link som du kan læse igennem Dette har jeg gjort og intet hjælper. Det kan  man så ikke ---sætte et billede ind.
file:///C:/Users/Jannie/OneDrive/Dokumenter/Windows%2010,%20version%201607%20forhindrer%20adgang%20til%20eksterne%20enheder%20-%20Microsoft%20Community.htm

Hilsen Jannie
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juli 2022 - 20:09 #3
#2 Upload billeder den vej her https://da.imgbb.com/
Du kan bruge den gratis.
Avatar billede morjannie Praktikant
13. juli 2022 - 21:52 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juli 2022 - 23:00 #5
#4 Du skal gemme billedet på pc og trykke på start upload. Her vælges billed filen og du får et link du kan kopiere ind i tråden.
Avatar billede morjannie Praktikant
15. juli 2022 - 10:35 #6
Jeg gik ind i diskhåndtering--oppe i Handling og tilføjede virtuel harddsik og så nu virker det.
Jeg kunne selv... hurra.