Leje/køb af film hos Blockbuster
Hej, jeg har YouSee som kabel tv-udbyder, samt en tv boks fra denne udbyder.Jeg købte i 2021 en film, over nettet hos Blockbuster, og ville se denne på mit tv, men det var ikke muligt. Søndag 10/4 2022 lejede jeg en film og hos Blockbuster på min pc. Heller ikke denne var det muligt at se på tv. Går man ind på tv-bokes, og finder Blockbuster, kan ma klikke på lejede film, men ingen film vises der. Jeg synes simpelthen at det minder om fup. Det kan ikke være rigtigt at man når man har lejet/købt en film ikke kan vælge mellem at se den på pc eller tv. Sidder er den familie på 4-5 personer, så er det sgu meget begrænset hvad disse får ud af at se denne film på en computerskærm.
Efter at have kontaktet Blockbuster, skal man efter hvad jeg kan få ud af svaret derfra, eje et såkaldt "smart tv". Dette er sølle, og ikke mindst uacceptabelt.
Jeg gider i hvert fald ikke længere at leje film fra Blockbuster.👎
Måske tager jeg fejl i mine antagelser, og svar modtages med glæde.