Avatar billede ErikHg Ekspert
15. marts 2022 - 16:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deaktivering af beskyttet søgning i MS Edge.

Hej. Jeg har et problem. På min stationære pc med Win 10 er der installeret både Microsoft Edge og Google Chrome. Jeg anvender Google søgmaskine.
På min bærebare med Win 11 er opsætningen den samme. Der er nu opstået et problem, nemlig at når jeg søger på Edge så står der "Beskyttet søgning til" på den stationære med Win 10, men problemet er der ikke på den bærbare med Win 11. Der er ingen problemer en Google Chrome på hverken den bærbare eller den stationære. Jeg har prøvet at deaktivere "Beskyttet søgning" med lige så snart jeg igen klikker efter at have skrevet i søgefeltet er "Beskyttet søgning" igen aktiv.
Jeg ved ikke hvad årsagen er, for jeg mener ikke at jeg har pillet ved noget. Kan nogen hjælpe vil jeg blive glad.
På forhånd tak.

Mvh.
ErikH
Avatar billede milter Ekspert
15. marts 2022 - 17:40 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. marts 2022 - 19:21 #2
Ja der har jeg - men jeg ved ikke hvad der er sket, for nu er teksten "Beskyttet søgning" igen forsvundet i Edge, så problemet er løst.